Gå til innhold

Svak strek etter tidsfristen...

Anbefalte innlegg

Gjest Trulte med to små

Jada, jeg har begynt! Igjen!!!

Jeg må innrømme det igjen og igjen at jeg er en testetøs ;)

Har opplevd flere ganger å få svak stek på CB pluss tester og et par ganger med andre tester uten at jeg var gravid, dvs jeg tror nok der har "vært noe" der men at det har sluppet taket igjen med en gang.

Jeg har nå kjøpt noen billigtester fra danmark som har vist en svaaaaak strek etter tidsfristen, men den er der.

Jeg vet det sies at man ikke kan stole på testene som blir positive etter tidsfristen, men alikevel...kan det være at det er så tidlig enda, for det er det! at det tar lengre tid å gi utslag på testen?

I dag tok jeg en test fra Doc Morris og det samme skjedde der.

Jeg ser strekene enda, men alle kom nok etter fristen.

Og jada, jeg VET jeg bare må vente og se, men har noen av dere opplevd lignende og vært gravide?

Jeg har jo tatt hundresvis av tester gjennom livet og det er da ikke vanlig med svak strek etter tidsfristen på alle vel???

Jeg lurer så fælt! ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143984200-svak-strek-etter-tidsfristen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har opplevd det to ganger, og begge gangene var jeg gravid. Bare for å fyre litt ekstra opp under iveren din, liksom. :-))

Denne runden var det ikke egentlig etter fristen, men i det fristen gikk ut. Fikk svak strek på DocMorris med kveldsurin på rugedag 7. Måtte vri og vrenge litt for å se den, men den var der. Dag 8 var vanlig CB svak, men helt tydelig, og dag 9 var CB vanlig positiv. Hadde HCG rugedag 12 på 211.

Første graviditet testet jeg med billigtester og fikk strek etter fristen. Testen ble plukket opp av søpla av kona mi og hun så strek. :-) Mener det var på dag 8 eller 9. Streken ble gradvis sterkere og kom innen fristen i påfølgende dager.

Spennende for deg! Lykke til.

Gjest Trulte med to små

HOOOHOOO!!!! Ja,jeg liker å bli fyret opp jeg! Ender alltid med å bli skuffet til slutt, men så er det gøy så lenge det varer! Har forresten bestemt meg for at denne gangen går det bra! :)

Jeg er jo bare på rugedag 7 i dag, om rugedag 1 er dager ETTER innsett ( som alltid er et spørsmål blant flere av oss...)

Da er det bare å fortsette og teste og se hva resultatet blir i morgen! ;)

Har du to barn du nå da forresten? Det må jo være fint i så fall <3 Sender en fredagsklem jeg

Haha, det var tydeligvis svaret du var på utkikk etter. ;-) Er også testoman, så kjenner følelsen. Begynte som sagt på rd 7 denne runden (jeg regner rd 1 som dagen etter innsett) – supertidlig! Risikerer jo det knuste hjertet, been there, done that.

Men er så heldige at vi har endt opp med positiv to ganger nå. Førstemann nærmer seg to år, og så er jeg 11 uker på vei med nestemann. Nesten så jeg ikke skjønner det. Krysser fingrene for at det går bra.

Det første svangerskapet kom forresten streken sikkert ti minutter etter fristen og var svaaaak. Dagen etter kom den innen fristen og var fortsatt svaaak. Og så ble den mer normal. :-)

Klem til deg også!

Gjest Trulte med to små

Hehee...joda, jeg er fornøyd med svaret jeg! ;)

Det er bare å glede seg til morgendagen ;)

Så koselig at dere har en liten en og en til på vei! Da må du ha masse lykke til med svangerskapet og ønsker den lille familien alt godt!

Annonse

Gjest Trulte med to små

Siden du har opplevd det mangen ganger kan det ver Kjemis gravid. Svak strek men blir aldri sterkere. Typisk tegn på Kjemisk gravid

Ja,det kan jo være det, men jeg begynner å teste tidlig når jeg holder på med ivf og da er det jo i tilfelle ikke rart at testene blir svake. Har tidligere opplevd svakt positivt noen dager, så dabber de av og så kommer mensen...dette må jo være kjemisk tenker jeg.

Vel, jeg får bare vente og se ;)

Gjest Trulte med to små

I dag var testen svak positiv! ;)

Som mannen min sa: "Man trenger ikke være astrofysiker! for å se den streken!" ;)

Jeg er så utrolig spent nå, er kun på RD 8/9 alt etter hvordan man regner.

Det er tidlig, men jeg satte jo inn 2 egg så da er det vel et stort håp om at dette kan gå bra!

Det som er annerledes denne gangen, fra andre da det har vært kjemisk, er at testen har blitt sterkere, og jeg har brukt billigtester nå hver dag som viser den sakte utviklingen.

Jeg selv har god tro på at dette er min tur, men usikkerheten ligger og lurer i bakhodet på nok en kjemisk graviditet...

Men jeg skal velge å tenke at jeg ER gravid og at alt går bra denne gangen! <3

Annonse

Gjest Trulte med to små

Her er bilde av dagens test!

Hurra vi krysser både tær og fingrer.

Vist du tar ein test i morgon så legg ut bilde.

Ja nå kan du tro vi krysser her!! Jeg skal ta ny test i morgen ja og kan legge ut bilde da også ;)

Hurra for billigtester!

Gjest Trulte med to små

Tusen takk jenter! Det er spennende tider dette, men på en måte føler jeg meg rolig også.

Det er liksom flere ting som jeg har opplevd siste tiden som lar meg virkelig tro på at dette er gangen det går bra!

Mulig det er en slags indre visshet eller en mors intuisjon, men rart er det...

Jeg har kjent noe stikking i magen, og en slags brennende følelse og nå i dag kjenner jeg en slags "dra/strekkefølelse" i magen.

Føler meg gravid og håper inderlig det stemmer!

Gjest Trulte med to små

nå håper jeg virkelig du er gravid LYKKE!! og at det ikke er den doble dosen med hcg som sitter i kroppen enda! blir spennende å se! krysser fingrene her for deg :)

Ja det håper jeg også! Jeg tok en allerede på torsdag og der var en nesten usynlig strek og da tenkte jeg på eggløsningssprøyta, men fra da har testene bare blitt sterkere og det burde jo være et godt tegn! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...