Gå til innhold

Hva ligger mobiltelefon regningen din på sånn cirka hver mnd? Hvilket selskap er telefonen knyttet til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tele 2 her, og regningen ligger på rundt 600 hver mnd.

Skrevet

Har Netcom, betaler 349 i mnd. Da kan jeg ringe, sms og være så mye jeg vil på nettet. Så er kjempe fornøyd :)

Skrevet

Onecall og 199 kr i måneden. Har aldri klart å bruke opp ringeminuttene og sms, men internett er litt lite i forhold til mitt forbruk. Kan derimot doble det til kr. 99, så har aldri fått mer enn 298 i regning.

Skrevet

Ligger på under 300kr mnd. Jeg har netcom som jeg betaler 199kr mnd for, men har vært rett over 200kr de siste gangene nå.

Skrevet

Ca 150-200 kr, Telenor.

Skrevet

450-500 kr... har en tlf på avbetaling da :P Har telenord :)

Skrevet

Hvordan er det mulig? Min er alltid på 1000-1300!!! Gi meg noen tips

Skrevet

500-600 kr inkl mobil på avbetaling. Netcom M + Spotify. Kommer til å bytte til talkmore når mobilen er nedbetalt

Skrevet

Hvordan er det mulig? Min er alltid på 1000-1300!!! Gi meg noen tips

Jeg bruker ikke mine så mye egentlig. Sender noen sms for dagen og har som regel en 2-5 kortere samtaler på en normal dag (ikke alltid jeg som ringer da heller). Og så bruker jeg ikke mobilt internett på den med mindre det er "krise", bruker den på nett, men da mest hjemme på det trådløse nettet her. Da er det jo gratis.

Skrevet

229 for abo, som inkl ringetid, sms,internett og spotify + 30,- for trillingsim i mnd. Har netcom.

Skrevet

i underkant av 500,- inkl. tlf på avbetaling. Netcom

Skrevet

Mellom 1200 og 1400 sånn ca.

Telenor Bedrift, med fri sms og internett. Brukes den mest i jobbsammenheng da.

Skrevet

Min ligger på ca 1000 kr i mnd. Det som er inkludert er da avbetaling av telefonen, abonnement , forsikring og spotify. Er min far som betaler siden han kjøpte den i gave til meg:) (hans ønske)

Skrevet

350,- ikke låst til abo og med spotify å fri nettbruk. Chess

Skrevet

litt over 400kr, fri ringetid, 600 sms, 600mms. og sikkert det samme for å være på nett.

spotify premium inkludert.

Har chess

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...