Gå til innhold

Halsbrann....igjen ;)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Første svangerskapet jeg har opplevd å få dette i. Nå har jeg mye mer forståelse for de som klager over dette her, og ikke minst medfølelse :<

Jeg har det ikke hele tiden, men når det først starter så starter det skikkelig opp. :(

Så her inne at mange anbefalte love hearts å kjøpte det i et lite håp om at det hjalp halsbrannen og de sure oppstøtene mine .... Kan ikke si at hjalp fryktelig, men sure oppstøt som smaker love hearts er tross alt bedre enn de som smaker magesyre ;)

Annonse

Får det av juice, brus, saft, og endel forskjellig mat.

Syns det hjelper med melk, lovehearts og gaviscon.

Om natten må jeg ha gaviscon mikstur, da tyggetablettene ikke hjelper noe særlig. Men med en skje gaviscon rett før jeg legger meg, så kan jeg faktisk sove flatt:) (Det bør også være et par timer siden jeg har spist).

Prøvde lovehearts i går, og samboeren mente at jeg brukte det som unnskyldning for å spise godteri, men jeg synes det var veldig godt ;) Bra å få en annen smak i munnen. Har sovet godt i natt også, så jeg velger å tro at det hjalp ;)

Jeg bruker Novalucid når det blir på det verste - som i natt når jeg våknet med syre langt opp i halsen kl 03.00. Synes det hjelper kjempe godt. Har egentlig ikke funnet ut om det er noe som utløser det, men mat sent om kvelden er "forbudt" frem til jeg har født. Det er det eneste.

jeg kan ikke bøye meg ned uten at det bryter ut, skikkelig plagsomt. jeg blir verre av brødmat. spiste lavkarbo før,men jo lengere jeg har kommet i sv.skapet har jeg lagt på flere og flere karbohydrater, det trigger min halsbrann. kjøpte flytende gaviscon, syns den hjelper bedre enn tbl.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...