Gå til innhold

Blir en liten gutt<3 Hva skal vi velge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Står mellom :

Emil Mathias

Daniel Andreas

Mathias Alexander

Hva er finest og passer best med storebror Kristian? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt passer til Kristian!

Jeg likte Emil Mathias best, men Emil var vel det mest brukte navnet i 2011 (så jeg hadde nok endt med å ikke velge det likevel, men jeg vet ikke om du bryr deg om topp 10).

Skrevet

Takk for svar :) Bryr meg ikke om Topp 10 :) Har en veldig kresen samboer,så de jeg har forslått uten om Emil og Mathias,har ikke blitt godtatt :) og må være enig :)

Skrevet

Takk for svar :) Pappan ønsker Emil Mathias og Daniel Andreas :). Jeg vil helst ha Emil Mathias eller Mathias Alexander :)

Skrevet

Likte Mathias Alexander jeg :)

Men det var også fordi jeg kjenner to brødre som heter Kristian og Mathias :P

Skrevet

Takk for svar :) Hehe :) 3 svar og alle 3 likte et navn hver :). Vi er usikker selv enda,men liker alle så godt,så trenger hjelp:).

Skrevet

Vent med å velge navnet til han er kommet ut for jeg hadde 4 jentebarn klare og vi diskuterte før fødsel men da hun kom var det ingen av de 4 navnene som passet på henne plutselig.

Så da fikk hun et helt annet navn som begge var enig i med en gang;:)

Skrevet

Så kjekt med en gutt:)

Jeg liker best Emil Mathias. Flott navn!

Skrevet

Kosekatt : Vi bestemmer før :) men er det helt Feil, er det jo 2 andre navn vil liker godt også :)..

Inimini : Ja Kjempe hyggelig med en gutt :). Takk for svar :)

Skrevet (endret)

Sia du har sagt tidligere at andrenavnet kun skal vere på papiret, velger eg å stemme på Emil- syns d e finest av de du har...

Endret av løvemamma29
Skrevet

Hvis det blir Emil Mathias kommer vi til og bruke begge,men blir det Daniel Andreas eller Mathias Alexander blir det kun Daniel eller Mathias :)

Skrevet

Egentlig synes jeg Emil Andreas er veldig fint;)

Skrevet

Det blir det ikke :). Men er fint ja :) Kompisen til typen fikk en sønn i natt og han heter Liam Andreas,så da passer det egentlig Dårlig med Andreas i hele tatt,men Liker Liam også,men er jo også helt uaktuelt nå. Han skal bli kalt Liam andreas, og hvis vi skulle gått for Emil Andreas,så hadde vi brukt begge vi også,så passer ikke så bra da :) men er veldig fint ja :)

Skrevet

Takk for svar :) Er vel kanskje det jeg synes er finest også :) selvom jeg liker alle 3 godt :)

Skrevet

Fått ny profil, Swan?

Daniel Andreas er fint, samme med Mathias Aleksander.

Emil er så oppbrukt at det er vondt.

Skrevet

Det har jeg. den gamle ble blokkert.

Takk for svar :). Blir nok kanskje mest sannsynlig Emil Mathias,men er usikkre enda, Tror Daniel Andreas er ute i alle fall

Gjest peacock
Skrevet

Mathias Alexander! Eller Daniel Andreas. Eller kanskje Daniel Alexander? Emil Mathias blir fryktelig tungt om dere skal bruke begge navn.

Synes du skal spørre sambo hvilket fornavn han helst vil ha, så kan du velge mellomnavnet.

Skrevet

Han er enig i alle 3 :) Synes Emil Mathias er helt klart finest.. og synes det går an og bruke begge og familien er enig i det :). Daniel Andreas er nok ute tror jeg. Emil Alexander heter en liten gutt som jeg kjenner,så det er uaktuelt. hvis Han blir Kalt Daniel Andreas eller Mathias Alexander,blir det bare og bruke Daniel og Mathias :)

Skrevet (endret)

Det er ute. står mellom Mathias Alexander og Emil Mathias nå :)

Endret av snartmamma2013
Gjest peacock
Skrevet

Kanskje vente å bestemme seg til gutten er ute? Er jo ikke sikker det ser ut som en Emil eller Mathias uansett ;)

Skrevet

Nei vi skal bestemme før, et navn stemmer stort sett uansett :) Men hvis et navn blir helt feil.så har vi uansett 2 navn til vi liker kjempe godt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...