M.O.M Skrevet 26. oktober 2012 #26 Skrevet 26. oktober 2012 Jeg har blitt for "gammel", men slår meg løs ett par ganger i året
Gunner Skrevet 26. oktober 2012 #27 Skrevet 26. oktober 2012 Jeg likte det bedre før. Hadde noen ville år hvor det var mye festing, hver eneste helg, men det orker jeg ikke lenger. Kan fort gå et halvt år mellom hver gang jeg fester. Har ingen unger da, det ble bare nok festing på et tidspunkt.
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 26. oktober 2012 #28 Skrevet 26. oktober 2012 Jeg liker å feste! På byen, hjemmefest, på brun pub ja jeg er som en kameleon og passer inne på alle slike steder. Jeg er veldig glad i å feste! Men er vel ikke så glad i de aller støreste utestedene med bare HOUSE musikk. Men jeg liker de stedene der jeg kjenner de ansatte jeg står ikke i kø kommer aldri til å gjøre. Det er en prinsipp sak for meg.
Toocute Skrevet 26. oktober 2012 #29 Skrevet 26. oktober 2012 Jepp, jeg liker å feste. Gjerne 1-2 ganger i måneden. I morgen blir det fest på meg da Jeg liker best hjemmefester, men av og til kan det være gøy ute på byen. Alt etter folkene og humør. Liker ikke høy musikk, skal være passelig sånn at det går ann å snakke med.folk med vanlig innestemme
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 26. oktober 2012 #30 Skrevet 26. oktober 2012 Likte det veldig godt før, men nå fester jeg lite. Hjemmefester med venninner, vin og latter er fortsatt morsomt, men siden dagen-derpå fortsatt er like lite morsom og enda verre siden jeg fester sånn "once in a blue moon" så står jeg ofte over. Jeg har rett og slett ikke overskudd til det.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #31 Skrevet 26. oktober 2012 Gjorde det mye før, men ikke så ofte lengre. Blir mest hjemmefester med vennepar, uten at det tar av. Liker egentlig godt å feste, men tåler ikke alkohol så godt. Har en tendens til å gjøre ting som jeg ikke kan stå for dagen etter, slik som å ha kysset en annen mann. Så nå fester jeg sjeldent og drar aldri på byen lengre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå