Gå til innhold

Liker dere å feste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mor eller ei, jeg elsker å ta meg en real fest ;D Det har ikke endret seg etter at jeg ble mor. Hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest Mamma til 3 små Gull
Skrevet

Har aldri likt å feste, og synes det ble enda mer kjedelig etter jeg fikk barn.

Skrevet

Ja, det liker eg :) 6 år siden jeg ble mor, å liker det like godt nå som om når jeg va 18 :)

Gjest peacock
Skrevet

Unnagjorde den ville festingen på videregående og i starten av utdanningen min. Nå er det ikke så spennende lengre - kan gå ut og prate og kose meg med de jeg er i lag med, men har ikke noe behov for superfylla og diskoteker.

Skrevet

Liker fortsatt en god fest, men er ikke lenger så glad i å være full! Større kontrollbehov, I guess..

Skrevet

Har ikke følt behovet etter jeg fikk barn nei, selv om jeg fikk førstemann som 20-åring. Er såklart gøy de gangene jeg blir med på fest, men jeg sitter like gjerne hjemme foran tv'n med snop og levende lys :)

Skrevet

Bare hvis jeg er den fineste på festen.

Neida ;)

Skrevet

Hjemmefest er best!

Eller utekveld med gode mennesker på en lun liten pub:)

Byenlivet er blitt kjedelig. Har vel noe med at jeg og mange av mine medsøstre har kjæreste/er gift. Hva er det liksom å oppdrive for oss der da? Bortsett fra fyll og spetakkel for de som fortsatt liker det.

Vi trenger jo ikke engangsknull, vi.

Skrevet

Jeg liker å treffe mennsker og være sosial, men liker ikke fester lengre. Jeg drikker ikke alkohol, og blir alltid da den rare\trege som ikke drikker, eller den som må passe på alle andre. Hurra. litt min egen feil og da.

Sånn ellers så er jeg nok litt for glad i søvn og avslapping til at jeg kan rangle til langt på natt på byen.. :P Får jo aldri hentet meg inn igjen.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Vet ikke... Har ikke festet siden 2010 nå, så vet ikke om den delen har endret seg, likte en god fest med jevne mellomrom da, men nå tror jeg nok heller det blir med roligere fester i hjemmet eller lignende...

Skrevet

En god hjemmefest er alltid gøy! Men bylivet gidder jeg ikke være med på lenger:-P Bare masete og alle man reiser ut med er plutselig spredt for alle vinder.

Skrevet

Nei, egentlig ikke. Jeg festa mye da jeg var 13-17 år, tok med ro noen år og tok en skikkelig runde igjen fra jeg var 19-21. Nå, nærmere 30 år, synes jeg det er koselig å treffe venner og sitte en kveld med fjas og snakking, men alkoholen kan jeg egentlig ikke fordra. Det er ikke mye som smaker godt, og jeg hater å være fyllesjuk! Det kan jeg virkelig ikke fordra :( Jeg synes jeg har så lite tid med familien, og synes ikke det er verdt en dag i redusert tilstand..

Men likevel blir det en fest en gang i blant :) Kanskje 4-6 ganger i året :P

Skrevet

Før elsket jeg å feste og det ble hver helg. Etter jeg har fått barn, har jeg ikke så stort behov for å feste lengre. Trives godt med ett glass rødvin eller to med venner og kjærsten:-)

Skrevet

Elskar heimefestar, mistrivast ofte på byen. Slik har det alltid vore..

Skrevet

Å ja, en skikkelig fest innimellom er ikke feil :) Kanskje jeg liker det sÅ godt fordi det ikke er sÅ ofte?

Å dra pÅ byen er ikke sÅ morsomt lenger da.

Skrevet

Så absolutt. Men hater byturer. Ser ikke vitsen med det. Gode gammeldagse hjemmefester er genialt!

Skrevet

Kommer helt an på hvilken type fest det er. Har aldri likt fyllefester der det er om å gjøre å hyle nedpå mest mulig alkohol på kortest mulig tid, drite ut andre og rote med gud-og-en-hver-mann og alle er høylytte, musikken dundrer osv.

Men jeg synes det er gøy med fester der man gjerne spiser litt først, det er gode venner, man drikker seg sånn passe brisen/småfull, ler, tuller og prater osv, evt danser om det er en større fest.

Aller best liker jeg egentlig "middags-fester", men det kan vel ikke kalles fester egentlig, bare middagsbesøk med venner. Altså at man er en 4-10 stykk gode venner som spiser en god middag sammen med god vin til maten og prater og har det koselig sammen :)

Skrevet

Har selv prøvd å få til noen hjemmefester de siste årene, og det er alltid kjempegøy! Mange som kommer og det blir gjerne en skikkelig fest!

MEN, vi bor litt i utkanten av Oslo (fortsatt i Oslo, men ett stykke unna sentrum) og det ender alltid med at de fleste vil dra ut på byen, for da er det lettere å komme seg hjem.. Ellers er man avhengig av taxi for å komme seg hjem. Blir brått slutt på festen rundt midnatt da, for drar vi ut på byen drar folk alltid på forskjellige plasser, skal møte noen eller reiser hjem, kjipt!

Skrevet

Jeg liker det veldig godt! Det er kjempegøy og avkoblende! :)

Skrevet

Nææææh... Skjer vel en gang annehvert år eller no. Som regel helt greit da, men liker meg best edru.

Skrevet

Ja, det liker jeg. Men helst hjemmefester sammen med gode venner, god mat og god vin. ;) Var på byen for ikke så lenge siden og fysj det var mange sleske og innpåslitne menn der ute. Har ikke behov for å gå på byen mer merker jeg, selv om jeg føler meg veldig gammel når jeg skriver dette. :P

Skrevet

Julebord med jobben eller en jentekveld av og til syns jeg er veldig gøy.

Men ellers blir det lite festing, rett og slett fordi jeg koser meg mer med andre aktiviteter.

Skrevet

Liker en bra fest ja. Men liker best hjemmefester med gode venner. Trenger ikke nødvendigvis bli så full, men en god fest for meg handler mer om stemningen enn om mengden alkohol. Jeg drikker og koser meg. Noen vil kanskje mene jeg fester litt for ofte, men jeg tenker at så lenge jeg ikke har barn ennå så har jeg ikke dårlig samvittighet for det.

Men jeg syns det kan være vel så hyggelig å ha et vennepar eller fler på besøk, og spille brettspill og snakke og ta en dram eller tre. Ser ikke på det som fest fordet. Men jeg liker å være sosial og fjåse med venner.

Skrevet

Mor eller ei, jeg elsker å ta meg en real fest ;D Det har ikke endret seg etter at jeg ble mor. Hva med dere?

Tar meg en fest ca to dager i mnd jeg :) Er alenemor med fri annenhver helg. Gøy å prate med nye mennesker og ha det gøy sammen. Men var alldeles ikke like gøy når jeg hadde samboer en gang i fortiden, faktisk..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...