Anececilie83 Skrevet 26. oktober 2012 #1 Del Skrevet 26. oktober 2012 Hei alle dere som er i akkurat samme situasjon som meg!! Jeg har fått et tips fra en venninne som var her inne mens hun var gravid og fikk seg en veldig fin barselgruppe (før fødselsgruppe)!! Jeg har derfor lyst til å prøve det samme!! Vi er jo i samme situasjon, og det er godt og av og til være med noen som har det akkurat som en selv! Jeg bor sentralt i oslo, (nært st. hans haugen)! Er det noen andre som bor i nærheten og som evt. er interessert i noe slikt?? Hilsen Gravid i uke 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomstgull Skrevet 26. oktober 2012 #2 Del Skrevet 26. oktober 2012 (endret) oi:)! jeg bor nær st.hanshaugen og er i uke 14! hihi Endret 26. oktober 2012 av blomstgul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anececilie83 Skrevet 3. november 2012 Forfatter #3 Del Skrevet 3. november 2012 Litt koselig å ha noen i nærhet man kan dele sine gleder og fortvilelse med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomstgull Skrevet 5. november 2012 #4 Del Skrevet 5. november 2012 ja hyggelig ! kanskje hvert hyggelig å møtes etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå