Gå til innhold

Var på UL i dag vedr tverrleie og vekst av baby...

Anbefalte innlegg

...og Iløpet av natten har hun snudd seg med hodet ned , jaggu på tide 37+5 :) hun har ligget på tvers hele svangerskapet og i går kveld ble det etter litt vasking av hus veldig tungt å puste! Ikke så rart når rumpe og bein plutselig fyller opp magen slik som "hun skal" :) men legen sa ved start av fødsel må jeg tidlig inn på kontroll da hun har trivdes på tvers og kan vippe tilbake! Snuppa ble målt til 3500 g så klar er hun hvertfall :)

Fortsetter under...

Om de har hatt hodet ned siden uke 34 tror jeg de blir der, kan jo sikkert skje at en og annen snur seg:) trodde virkelig ikke hun skulle snu seg, kjenner jeg er obs på alle bevegelser , bøye spennende å kjenne i morgen hvor spark/hikking er ....

Annonse

Så bra at hun ligger med hodet ned nå da! Jeg har en liten som har ligget på tvers/sete frem til uke 38+2 - og da snudde han seg helt av seg selv. Nå er jeg rimelig sikker på at han ligger rett vei, men har også fått beskjed om å ikke vente for lenge med å komme inn på kontroll på føden for å være sikker på at det ikke blir setefødsel.

Og skulle vannet gå har jeg fått beskjed om at jeg skal legge meg flatt med en gang og ringe 113 - siden han kan komme til å snu seg rett før. Men jeg håper at jeg slipper det - for fy det må være flaut om det skjer på butikken med to unger på slep (bor i ei lita bygd hvor alle kjenner alle.........)

Så bra at hun ligger med hodet ned nå da! Jeg har en liten som har ligget på tvers/sete frem til uke 38+2 - og da snudde han seg helt av seg selv. Nå er jeg rimelig sikker på at han ligger rett vei, men har også fått beskjed om å ikke vente for lenge med å komme inn på kontroll på føden for å være sikker på at det ikke blir setefødsel.

Og skulle vannet gå har jeg fått beskjed om at jeg skal legge meg flatt med en gang og ringe 113 - siden han kan komme til å snu seg rett før. Men jeg håper at jeg slipper det - for fy det må være flaut om det skjer på butikken med to unger på slep (bor i ei lita bygd hvor alle kjenner alle.........)

jeg har fått samme beskjed :) tenker og på hvor flaut det må være om vannet skulle gå på rema1000 he he:) nei mår de først har trivdes i et leie så er jo muligheten for at de snur seg tilbake ....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...