Gå til innhold

ENDELIG I MÅL :D

Anbefalte innlegg

Kl 10 i går gikk plutselig vannet, etter en tøff natt med masse kynnere. Fikk heldigvis sovet litt på morgenen. Kl 12 ringte jeg føden igjen og kl 12:30 var vi på sykehuset. Riene var skikkelig vonde og kom med 3 minutters intervaller. Ble langt inn på føden med en gang og lille "Bonus" kom ut kl 13:58...og det var ei JENTE! Noe jeg ikke hadde forventet i det hele tatt. En fin fødsel, selv om det var jævli vondt, men det gikk så fort over, og nå er hun her...så vakker! Hennes to storebrødre kommer for å hilse på henne senere i dag, og det er så spennende. Jeg føler meg som verdens lykkligste :D

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143984081-endelig-i-m%C3%A5l-d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Vi visste ikke kjønnet denne gangen, så det var jo veldig spennende siden vi har to gutter fra før av. Jeg har gått hele svangerskapet og trodd det var en gutt...rart at en kan ta så feil! Hun kom 1 dag før terminen. Kvelden i forveien fikk jeg min 4. akupunktur time og ble også strippet litt av jordmor. Sikkert det som satte igang alle kynnerne :) Er nå glad fødsel er overstått og at vi kan kose oss sammen og bli kjent :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...