Gå til innhold

lengre nattpose med seler?

Anbefalte innlegg

Vi bruker babydan sin nattpose med seler på snuppa om natta, om hun ikke har på det kan hun vandre rundt i senga i over tre timer før hun sovner. . Har hun på posen sover hun fort, som regel etter maks 20 min ;-) men problemet nå er at den posen er veldig akkurat til snuppa, er vel ikke lenge til den blir for kort. . Noen som vet om det finnes noen andre poser som er lengre? Har prøvd lang pose uten seler men det hjelper ikke, da går hun bare rundt i senga med posen på. . Høres sikkert veldig ille ut å måtte binde snuppa fast noe jeg også synes i førsten, men det er det eneste som hjelper for at snuppa skal finne roen i senga når hun skal legge seg. Men synes de posene er fine for hun klarer å sette seg opp eller legge seg på siden om hun vil det, men klarer ikke å snu seg rundt eller reise seg opp ;-) noen som vet om noen lengre poser med stropper?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143983947-lengre-nattpose-med-seler/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja tenkte litt på det jeg også, å evt kjøpe noe stoff som passer å forlenge posen selv ;-) hehe men har egentlig ikke lyst å ødelegge posen heller da de koster 600 kr nye noe jeg egentlig synes er dyrt med tanke på at den kun er i tynt bommuls stoff ;-) vi bruker den så hun ikke skal fryse også da hun ikke sover med syne på om natten så hvis vi spretter opp posen nederst blir det jo kaldt på beina så da må jeg nok evt sy på en ekstra del selv ;-)

Hei, jeg tenker du bare må "ta kampen" først som sist her.

VI bruker også sånn pose, og den er snart for liten, da får vi lage ny rutine, sånn som vi har gjort på de 2 eldste.

Det har gått overraskende bra med de to eldste, de har blitt lagt i senga som vanlig bare uten posen. Også har det blitt litt extra turning,men ikke no værre enn å måtte gå inn et par ganger og legge dem ned i senga igjen og si natta... 3 dager også er det over!

Må bare legge til en ting, hva hvis det gud forby skulle begynne og brenne om natta. I mørket og røyken skal du finne ungen og få løæs en unge som er bundet fast i senga... jeg får ihvertfall mareritt og katrastrofetanker av å lese dette, så plis tenk på det ;)

H&M har sovepose størrelse opp til tre år. Vi er veldig fornøyde med den.

Vi har også en Grobag som er kjøpt på Amazon, som er litt tykkere og enda litt lenger.

Men nei - ingen seler på noen av dem (og er enig med forrige innlegger - jeg ville heller ikke hatt seler).

Huff ja sant det der. . Har prøvd det der en hel uke nå, å hun sovner ikke før det går 3 1/2 time på den måten. . Men det er jo lov å håpe at det skal funke etterhvert da. . Å hun legger seg ikke før 9 på kvelden, sist vi prøvde holde hun det gående helt til halv 1 på natta :-o hun reiser seg ogg å går rundt i senga før vi i det hele tatt rekker å legge henne ned igjen :-o hehe korteste tiden det har tatt uten pose å seler er 1 1/2 time men da hadde hun ikke sovet mere en 30 min lur på dagen så da var hun veldig trøtt. Hun er 14 mnd forresten.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...