Gå til innhold

Volvo v70

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tre barn og volvo v70? Er det plass til tre barneseter i den, to bakovervendt og en forover???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

V70 og XC70 er samme str inni, og vi får fint plass til tre seter i vår xc.

Skrevet

Vi har V70 og snart tre barn i løpet av 4 år. Går med tre stoler bak. På lengre turer skal vi koble ut airbag framme, så kan største sitte der, mens jeg sitter bak med baby og to-åring..,

Skrevet

Får dere fint plass?

Vi har en 7 åring i beltestol og en 3,5åring i Cybeax pallas (beltestol med pute), og skal nå få plass til en Cabriofix med base.

Forstår ikke hvordan man får plass?? Hvert fall ikke når isofixen skal brukes på Pallasen og Cabriofix basen.

Hvilke type seter har dere?

Skrevet

Jeg syns det blir altfor trangt, blir mye knot når seler skal festes.

Skrevet

Vi har xc70, og ikke plass til 3 bilstoler. Har 2 bilstoler nå, og 8 åringen sitter klemt mellom de. Jeg har prøvd å sette meg mellom der, har ikke sjans til tross for mine 55 små kg :P

Skrevet

Får dere fint plass?

Vi har en 7 åring i beltestol og en 3,5åring i Cybeax pallas (beltestol med pute), og skal nå få plass til en Cabriofix med base.

Forstår ikke hvordan man får plass?? Hvert fall ikke når isofixen skal brukes på Pallasen og Cabriofix basen.

Hvilke type seter har dere?

Ja, vi får fint plass. Men det er ikke isofix da, kanskje det har noe å si på hvor lett det er å få plass eller ikke?? Ikke vet jeg..

Har en på 6.5 år som sitter i et BeSafe iZi up på ene siden, beltebase til Britax Rømer babysafe plus festet i midten og 4-åringens BeSafe iZi combi på den andre siden.

Skrevet

Vi har forøvrig isofix, så vi har base på begge, mulig det tar mye av plassen

Skrevet

Tipper at jeg ikke kan bruke isofixen på de to beltestolene, for å få skjøvet de langt nok ut til siden, også bytte ut bilstolen til 7 åringen i en litt smalere modell + ha babysete i midten. En V70 er visstnok 144cm i baksetet, så har regnet ut at det skal gå akkurat, men det blir jo trangt som f....

Eller skru av airbagen foran og sette babystol foran og jeg i midten bak. Det kanskje går.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...