Gå til innhold

Kaxs vinterdress. Erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den ble jo ikke testet i år av foreldre og barn, så jeg vet jo ingenting om den. Men det frister å prøve den. Noen som har den?

Fortsetter under...

Skrevet

Det er KappAhl sin er det ikke?

Da er den i så fall super. Kjøpte den til jenta mi ifjor og den ser fremdeles like ny ut. I tillegg liker jeg passformen på den, og snøstopperene på armer og bein er geniale.

Kommer til å fortsette å kjøpe denne.

Skrevet

Hadde den til guttungen i fjor og da krabba han frem til januar. Men kan ikke se hverken på kne eller rompa at den er brukt, og han var alltid varm og tørr

Skrevet

Den kom godt ut i den svenske testen både på vanntetthet og slitestyrke, men den er litt stiv.

Har den til både 4 og 5 åringen min og er veldig fornøyd, tørr og varm. Den er litt trang i mansjetten på armen, så ungen trenger hjelp til å få votten innunder der, men det er det eneste negative jeg har på den. Til veldig små barn kan den nok bli litt stiv.

Skrevet

Den kom godt ut i den svenske testen både på vanntetthet og slitestyrke, men den er litt stiv.

Har den til både 4 og 5 åringen min og er veldig fornøyd, tørr og varm. Den er litt trang i mansjetten på armen, så ungen trenger hjelp til å få votten innunder der, men det er det eneste negative jeg har på den. Til veldig små barn kan den nok bli litt stiv.

Men det er jo ikke meningen at vottene skal under. De er laget trange for å sitte helt inntil håndleddet.

Vottene skal over.

Annonse

Skrevet

Daa lurer jeg på om vi skal smelle til å kjøpe denne. Har vært fristet å kjøpe reima, men de er jo dyre da, og jeg tviler egentlig på at han trenger det nå, siden han bare er to år..:)

HI

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Den har forresten vannsøyle på 10.000...

Skrevet

Daa lurer jeg på om vi skal smelle til å kjøpe denne. Har vært fristet å kjøpe reima, men de er jo dyre da, og jeg tviler egentlig på at han trenger det nå, siden han bare er to år..smile.png

HI

Jeg kjøpte alltid Reima tidligere, men denne er faktisk mye bedre på alle måter.

Finere, billigere og 100 ganger mer slitesterk.

Skrevet

Så kjekt at du kunne fortelle meg det sekretøsa:) Jeg har nemmelig søkt på nett nå for å finne vannsøylen, men finner ingenting jeg.. Det står ikke noe på kappahl.no heller. Men vannsøyle 10.000 er absolutt å foretrekke:D

HI

Skrevet

It's all about me: Reima har virket veldig forlokkende, men det er jo snakk om mye penger også om man ikke klarer å røske til seg en dress på salget. Men så heldig var ikke vi da selvfølgelig. Håper jeg finner størrelsen hans i butikken bare:)

HI

Skrevet

It's all about me: Reima har virket veldig forlokkende, men det er jo snakk om mye penger også om man ikke klarer å røske til seg en dress på salget. Men så heldig var ikke vi da selvfølgelig. Håper jeg finner størrelsen hans i butikken bare:)

HI

Ville heller hatt en Kax enn en Reima på salg :)

Reima er god, men de holder rett og slett ikke like bra, ser virkelig slitt ut på beina etter en sesong. Samt at de tette mansjettene på Kax gjør at det ikke trekker noe snø og vått inn ved armer og bein. Det gjør det derimot ofte på Reima.

I tillegg er Reima ganske åpen i halsen, noe som er et problem hvis barnet nekter å bruke noe annet i halsen.

Skrevet

Det er flere her inne som har sagt at Reima er litt oppskrytt, mens mange sverger kun til det. Kjekt å betale nesten halve prisen for en bra dress da:)

HI

Annonse

Skrevet (endret)

Så bra at denne tråden dukket opp akkurat nå; har også vurdert Kaxs til toåringen, og nå er jeg ikke i tvil lengre!

Endret av Nikamo
Skrevet

Vi gikk også for kaxs i år, og er kjempefornøyde sålangt!

Jenta mi er lang og ganske tynn noe som gjør at det å finne dress med god passform kan være vanskelig. Denne sitter kjempefint på, hverken posete eller for stiv eller stor. Satser på at vi fortsetter å være fornøyde utover vinteren :-)

• 4 uker senere...
Skrevet

Denne her holder tett som bare det, helt til sømmene på insiden av bena sliter hull på hverandre. Og det gjør de fort ! Vi har to barn med denne dressen i bhg, og det er allerede (etter ca 2 mnd bruk) flere hull på innsiden av beina på begge dressene.

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Jeg kjøpte den til ungen i høst, og har reagert på at den blir fryktelig våt på utsiden. Den har kjentes tørr ut inni, men hvor lenge kan den holde seg tørr inni når det ytterste laget er så vått, det er min bekymring.

Skrevet

Er ikke 10 000, men 5000 vannsøyle

Anonym poster: c142c40570eeb3aa9568637d6d11305d

Skrevet

Vi har Kaxs og har hatt det i flere år. Veldig fornøyd. Vi har også det todelte settet som er til vår/høst. Barnehagen forteller meg stadig at de er så fornøyd med utetøyet til William, og har sagt at de har anbefalt flere foreldre og kjøpe det. Og det er 10 000 vannsøyle jo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...