Gå til innhold

Slimproppen har gått, ingen tvil...

Anbefalte innlegg

Er det ikke åpent rett inn da? Har hatt litt stikninger i magen i dag og litt murringer helt nede i skjeden. Dagen startet med en merkelig svimmelhet. Ikke sånn vanlig svimmel, på en måte.

Noen som har erfaring? Hva kan skje? Kan jeg likevel gå i mange uker? Har 3 uker igjen til termin... ;)

Fortsetter under...

Gjest Mammantil2prinser

Ja de sier ell at du ikke skal bade i offentlig osv. Men det er nok noe slim som beskytter, selv om nå er det åpent og klart :)

Håper di slipper å gå så lenge da! :)

Kan jeg bare spørre om hvordan den så ut? Du trenger ikke å svare altså hvis du synes det blir for privat, men er litt usikker på om min kanskje gikk idag jeg også :/ men det var ikke blod i den og det var det forrige gang :o

Mormunnen er nederste del av livmorhalsen, og skiller altså skjeden fra begynnelsen av livmoren. Rundt mormunnen finnes det alltid slim som skal beskytte deg mot infeksjoner. Så ja man kan jo på en måte si at det er åpent rett inn..lykke til da kanskje det skjer noe snart:)

Min gikk da jeg var 2 dager over termin sist, og det var ingen tvil om at dette var den berømte proppen. Ettermiddagen etter startet det hele med rier, og 4.dagen var han født ;) Har vel hørt at det kan dannes ny, men mulig ikke så sent i svangerskapet? Kanskje du er heldig at det hele starter snart :)

Annonse

Ja de sier ell at du ikke skal bade i offentlig osv. Men det er nok noe slim som beskytter, selv om nå er det åpent og klart :)

Kan jeg bare spørre om hvordan den så ut? Du trenger ikke å svare altså hvis du synes det blir for privat, men er litt usikker på om min kanskje gikk idag jeg også :/ men det var ikke blod i den og det var det forrige gang :o

Det går greit det ;) Det var en gelèklump - blank, med litt gult inni - mulig det gule var urin. Gjennomsiktig og blank var den ihvertfall! Ikke blod i...

Gjest Mammantil2prinser

Det går greit det ;) Det var en gelèklump - blank, med litt gult inni - mulig det gule var urin. Gjennomsiktig og blank var den ihvertfall! Ikke blod i...

Okda, da høres det litt ut som det jeg fikk idag. Men hoss meg var det ikke en klump men en dæsj med slim, så var nok bare utflod hoss meg :/

Lykke til! Håper det skjer noe snart :)

Okda, da høres det litt ut som det jeg fikk idag. Men hoss meg var det ikke en klump men en dæsj med slim, så var nok bare utflod hoss meg :/

Lykke til! Håper det skjer noe snart :)

Ja, men da er det vel kanskje slimproppen hos deg også... ;)

Takk for det - venter i spenning!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...