Gå til innhold

Moroccan oil, noen som har prøvd eller bruker det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det så fantastisk som noen skal ha det til? Dere som evt bruker det, hvilke produkter bruker dere?

Fortsetter under...

Skrevet

har nylig kjøpt en flaske og er til nå fornøyd :) har tiligere brukt biosilk olje. da bruker eg kunn oljer i håret som styling. har halvlangt hår

Skrevet

Jeg brukte det, men kjøpte ny shampoo og balsam for en uke siden. Jeg syns det var bra, og billig :) jeg brukte shampoo og balsam. Frisørsproduktene jeg kjøper kan vare fra 4-6 mnd, og derfor bytter jeg merke når jeg er tom fordi håret mitt er mettet på produktene. Jeg betalte 400,- kr for det, og det syns jeg er billig når de varer opptil 6 mnd :)

Skrevet

Jeg synes oljen er kjempebra, men er skuffet over shampoo og balsam. Synes Redken er mye bedre (til mitt hår i alle fall).

Skrevet

Hva er best av biosilk og moroccanoil? Hva er forskjellen når dere har det i håret?

Jeg har biosilk og er kjempefornøyd. Har veldig lyst å prøve moroccanoil men gidder ikke bruke så mye penger på noe jeg ikke aner om er bra og som faktisk funker... Hva er deres erfaringer?

Ikke hi.

Skrevet

Jeg bruker morrocan oil til håret og synes det er helt suverent. Dt holder håret mitt mykt og forhindrer slitasje. Har ikke trengt å kure håret etter at jeg bgynte å bruke det. Bruker det i jentungens hår også, blir så lett å kamme ut floker.

Annonse

Skrevet

Brukte det et år sammenhengende. Var kjempefornøyd, håret ble penere og mer lettstelt. Tenkte å bruke noen andre produkter, men nå når jeg er gravid og håret er umulig, er det det eneste som temmer høysåta! Hurra for Maroccan Oil!

Skrevet

Jeg bruker det. Har fler produkter. Syns håret mitt blir litt fett av det + at jeg får fult av kviser i hodebunnen og nedover skuldrene og i pannen :( Sverger til en annen hårbehandling neste gang...

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd.

Biosilk er bra, men det er testet på dyr og har parabener i seg, så det vil jeg ikke ha.

Skrevet

Hva er best av biosilk og moroccanoil? Hva er forskjellen når dere har det i håret?

Jeg har biosilk og er kjempefornøyd. Har veldig lyst å prøve moroccanoil men gidder ikke bruke så mye penger på noe jeg ikke aner om er bra og som faktisk funker... Hva er deres erfaringer?

Ikke hi.

For meg funker ikke moroccanoil, den er for lett, jeg har for tørt og for krusete hår. Biosilk er tyngre, fetere, funker bedre for meg. Jeg synes også at MO lukter helt skrekkelig, produktene har en veldig sterk parfymelukt.

Men veldig mange er jo kjempefornøyde med MO, så det er godt mulig det funker knall på litt sunnere, slettere hår enn jeg har.

Du må nok bare prøve deg frem.

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd.

Biosilk er bra, men det er testet på dyr og har parabener i seg, så det vil jeg ikke ha.

Jeg husker du svarte meg på et innlegg tidligere som jeg skrev om hårkurer. Da ble jeg annbefalt biosilk og moroccanoil. Har biosilk og vurderer å kjøpe moroccanoil. Jeg vet du har prøvd begge produktene så vil du fortelle om forskjellene? Føles det helt likt i håret?

Største problemet jeg har med håret mitt er at det floker seg så lett. Jeg har langt hår men kan ikke gå en hel dag med håret ned uten at det blir bustete. Tuppene er flisete.

Skrevet

Jeg sverger til "maroccoan oil" sine produkter, siste jeg prøvde var hårkuren, den var helt fantastisk. Før har jeg tenkt litt bob-bob om hårkurer, men denne gangen var det silkemyk forskjell.

Skrevet

Beklager at jeg kuppet tråden din, hi. Ikke meningen. :) Jeg har forresten prøvd Moroccan frizz control, og den vil jeg ikke annbefale deg! Andre som har prøvd? Ingen merkbar forskjell - om ikke håret ble tørrere av det... Skuffende.

Annonse

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd.

Jeg husker du svarte meg på et innlegg tidligere som jeg skrev om hårkurer. Da ble jeg annbefalt biosilk og moroccanoil. Har biosilk og vurderer å kjøpe moroccanoil. Jeg vet du har prøvd begge produktene så vil du fortelle om forskjellene? Føles det helt likt i håret?

Største problemet jeg har med håret mitt er at det floker seg så lett. Jeg har langt hår men kan ikke gå en hel dag med håret ned uten at det blir bustete. Tuppene er flisete.

Da må du klippe av de flisete tuppene da vel. Ikke noe its i å bruke en haug olje for å skjule at håret er ødelagt. Du straffes for det senere uansett. :-/

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd.

Tja, likt og likt. Jeg synes begge deler er bra, sånn i forhold til effekt, men Biosilk er kanskje litt "lettere"? Eller, egentlig ikke, men det skal ikke så mye MO til før det kan bli fett, derfor bruker jeg aldri mer enn en-to pump fra flasken.

Jeg synes Biosilk lukter mer parfymeaktig, og så synes jeg MO gir mer glansfullt hår.

Ellers er det vel egentlig smak og behag- og som sagt, jeg prøver å begrense bruken av produkter som testes på dyr og har parabener i seg, så da velger jeg bort Biosilk.

Skrevet

Men altså, jeg synes sjampoen og balsamen til MO er noe møl. Håret blir glansfullt, men ser fort fett ut og blir tungt. Så jeg holder meg til "standard"oljen.

Forøvrig kjøpte jeg for en stund tilbake et produkt med Macadamia Oil, en hårkur, fra Coverbrands. Denne er jeg veldig fornøyd med!:)

Skrevet

Beklager at jeg kuppet tråden din, hi. Ikke meningen. :) Jeg har forresten prøvd Moroccan frizz control, og den vil jeg ikke annbefale deg! Andre som har prøvd? Ingen merkbar forskjell - om ikke håret ble tørrere av det... Skuffende.

Samme opplevelse av frizz control her. Men det er tydligvis store forskjeller fra hårtype til hårtype :)

Skrevet

Ikke hi.

Forskjellen er: Biosilk trekker inn i håret og inneholder 17 av hårets/hudens 19 aminosyrer, moroccanoil legger seg som en hinne utenpå hårstråene.

Skrevet

Til deg som får fett hår av oljen, bruker du mye?det skal ikke bli fett av den...og du skal egentlig ikke ha den helt ned i hodebunnen...bare et tips :)

Skrevet

Til deg som får fett hår av oljen, bruker du mye?det skal ikke bli fett av den...og du skal egentlig ikke ha den helt ned i hodebunnen...bare et tips :)

Enig, man skal bare bruke bittelitt, og da i lengdene av håret, så bruker man heller børsten til å "spre" det utover i håret.

Skrevet

Men altså, jeg synes sjampoen og balsamen til MO er noe møl. Håret blir glansfullt, men ser fort fett ut og blir tungt. Så jeg holder meg til "standard"oljen.

Forøvrig kjøpte jeg for en stund tilbake et produkt med Macadamia Oil, en hårkur, fra Coverbrands. Denne er jeg veldig fornøyd med!smile.png

Takk for svar. Må vel bare prøve den så får jeg se selv. :) Kanskje bruke MO i tuppene bare. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...