Gå til innhold

Skal jeg ikke snart lekke litt melk da?

Anbefalte innlegg

Vet jo at melken ikke komme helt i gang før 3-5 dager etter fødsel, men skal det ikke komme litt væske ut av dem snart? Er 37+3 og skulle ønske jeg fikk tegn til litt melkeproduksjon .....Jeg har jo en stor drøm om å bli melkegiver til sykehuset,siden jeg (snart) bor 5 minutter unna, og da trenger jeg mye melk ;) Håper jeg slipper å slite med ammingen, for det hadde vært så fint å gi litt melk til de premature små som trenger det så sårt.....

Fortsetter under...

Jeg fikk heller ikke melk før 3 dager etter fødsel.Jeg hadde nok til egne barn,men ble aldri noen produktiv "melkeku";)) Så strevde veldig for å legge meg opp et lite lager som kunne fryses,om vi skulle bort og andre kunne gi flaske. Blir spennende å se nå hvordan melkeproduksjonen blir!

Annonse

Jaja jeg får bare være litt tålmodig ;) Er førstegangs så alt er så nytt og spennende. Følger med på den minste lille ting som skjer med kroppen, og er så spent på hvordan ukene blir fremvover. 37+4 i dag ;)

Jaja jeg får bare være litt tålmodig ;) Er førstegangs så alt er så nytt og spennende. Følger med på den minste lille ting som skjer med kroppen, og er så spent på hvordan ukene blir fremvover. 37+4 i dag ;)

Er også førstegangs, 37+1 ;)

Begynner og bli lei og sliten :P

Er også førstegangs, 37+1 ;)

Begynner og bli lei og sliten :P

Ja det er slitsomt nå :) vanskelig å ta på sokker og bukse hehe

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...