Gå til innhold

Afipran - hvor ofte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte kan man ta afipran?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får ta 3 ganger om dagen

Skrevet

Hjelper det godt? Når i svangerskapet begynte du å ta de?

Skrevet

vurderer det jeg også! Må bare få tak i en lege før! Får ta tak i en på jobb :) Har kjøpt ingefærkapsler og sånn armbånd rundt håndleddene nå! Nå prøves alt :P

Skrevet

Jeg har prøvd både postafen og afipran og ingenting hjelper :( Fikk lov til å ta enten en postafen eller tre afipran per dag.

Skrevet

Noen som har prøvd Phenergan? Fikk det i går av legen og kan ta 1 på kvelden. Synes ikke det funket i går, men skal gi det et forsøk til tenkte jeg.

Skrevet

Jeg har fått afipran 20 mg. x 3 av legen min. To tabletter 3 ganger om dag. Funker litt.

Skrevet

Ja, det er det. I følge legen lå jeg helt på grensen i forhold til innleggelse, og om jeg hadde blitt innlagt hadde jeg fått enda større dose iv. Derfor er det mye.

Jeg hadde samme dosering ved første graviditet (annen lege), men bare halvparten av dette ved andre graviditet. Dette er nr 3.

Om jeg ikke var bedre innen noen dager skulle jeg få Zofran.

Skrevet

Jeg har afipran 20mg supp. Kan ta 3 ganger om dagen, men legen ønsket ikke at jeg skal ta mer enn 2. Og så gradvis prøve å kutte ut (men det har jeg ikke klart ennå) Har gått på de 3 uker nå. Må snart til legen og få tak i flere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...