Gå til innhold

Hvordan vite forskjell på slimpropp og utflod?

Anbefalte innlegg

Gjest Mammantil2prinser

Sikkert så leie av å få enda et spørsmål om slimproppen.

Men jeg bare lurer, hvordan vite om det bare er utflod som kommer i store mengder eller slimproppen?

Det jeg tenker er at så lenge det ikke er spor av blod i den så er det ikke slimproppen som har gått.

Har idag hatt menssmerter slik at jeg har gått på toalettet for å sjekke at jeg ikke blør, og da har det kommet en god mengde slim også. Men er liksom bare gult/hvitt og da kan det vell ikke være slimproppen?

Forrige gang var den jo bare grotesk og skikkelig blodig.

Fortsetter under...

Jeg tror at det er slimproppen. Begge gangene min har gått har den vært blank/gul/grønn. Første gang gikk den 11 timer før fødselen startet og andre gang gikk den flere uker før fødsel. Er spent på når og om den går denne gang :)

Gjest Mammantil2prinser

Jeg tror at det er slimproppen. Begge gangene min har gått har den vært blank/gul/grønn. Første gang gikk den 11 timer før fødselen startet og andre gang gikk den flere uker før fødsel. Er spent på når og om den går denne gang :)

Åå? Trodde den skulle være blodig jeg :P

Men tror ikke det var den hoss meg, er bare 35+4 :) forrige gang gikk den mens fødsel var igang.

Annonse

Min slimpropp var gjennomsiktig med litt gult i. Ingen blod. Det kan være blod i den om du har rier samtidig, såvidt jeg har forstått. Så det behøver altså ikke være blod i. Dessuten kan den komme ut litt etter litt, trenger ikke være alt på en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...