Liljeduft Skrevet 25. oktober 2012 #1 Skrevet 25. oktober 2012 Ja, jeg har jo hørt at gravide blir oppblåste. Men hadde noen fortalt meg at de kunne produsere gass med stank ut av dimensjoner der metangass er bærre barnemat - hadde jeg bare ristet oppgitt på hodet. Heeeelt til i dag! Jeg er så sjelesglad for at samboeren min er på jobb til neste uke.. for det å våkne opp av sin egen fjert er bra ille
Ms.Smith Skrevet 25. oktober 2012 #2 Skrevet 25. oktober 2012 Hahaha, takk for den! SKIKKELIG Liljeduft med andre ord!
Liljeduft Skrevet 25. oktober 2012 Forfatter #3 Skrevet 25. oktober 2012 Hahaha jepp! Ren blooooomsterduft!
Leb76 Skrevet 25. oktober 2012 #4 Skrevet 25. oktober 2012 Kjenner meg veldig igjen i denne, bare at min samboer ikke er bortreist. Desverre for han får han derfor ta del i mange av dem. Han veldig imponert over lukta, mener jeg overgår enhver mann...
2010 Mammaen Skrevet 25. oktober 2012 #5 Skrevet 25. oktober 2012 Hahaha.. Det finnes noe som heter Imogas (små piller) som kan kjøpes reseptfritt på apoteket. De er effektive mot opplåsthet og luft i magen. Jeg tar i blant 1 tablett for dagen. De er ok for gravide, for de løses opp i tarmen og ikke noe tas opp i kroppen (fikk jeg forklart).
Leb76 Skrevet 28. oktober 2012 #6 Skrevet 28. oktober 2012 Takk for imogas-tipset! Jeg har brukt det et par dager nå, og det hjelper både meg og min samboer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå