mtsh Skrevet 25. oktober 2012 #1 Del Skrevet 25. oktober 2012 Merker at det har gått nesten 8 år siden forrige svangerskap for kan bare ikke huske å være lei sååå tidlig! Ikke lei av det konkrete ved å være gravid ( er jo et mirakel), men alt det medfører av begrensninger....er tung i kroppen så å bøye seg er et ork, sover dårlig og får kramper i lårene HVER natt, det medfører at jeg kan være en monstermamma ( sønnens uttrykk) og sikkert også en glefsende kone, tanken på å gjøre husarbeid forblir en tanke (noe jeg egentlig har kost meg med....), finner snart ikke klær i skapet som fremhever mine "beste sider" selv om jeg til stadighet hører at " du ser godt ut", inn og ut av bilen er en prøvelse.....Så idag skal VI ( mann og sønn pluss lille trille meg) gjøre klart barnerommet SAMMEN! Det satser jeg på blir en energiboost som jeg trenger.... Regner med at jeg ikke er alene om å ha det slik, men guri så godt det er å få sutret litt;)!. Lykke til alle sammen, vi ser målstreken der borte! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143983755-6-uker-igjen-energitappet-og-leeeiiiii/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå