Gå til innhold

Nye prøvere?!

Anbefalte innlegg

TR har ligget på lur i over 1 uke nå (blodig utflod bare), men kom for fullt i mårrest, så da er det vel dette som regnes som første mensdag da? Håper den forsvinner igjen raskt, så vi kan begynne på 2.pp!

Velkommen til alle dere nye :)

Så dumt da:(

Men da sitter den nok på neste pp håper vi :) :)

Ja det stemmer det :) Idag er første mensdag.

Fortsetter under...

Hei! Er nettopp begynt på 1 prøveperiode! Er på dag 9 i syklusen, men har lang syklus så regner ikkje med eggløsning før rundt dag 18 ca. Har to barn fra før ei på snart tre år og ein på 11 mnd! Er litt tidlig å få nr tre, men visst vi skal ha fleire vil mannen at vi får den fort, for han er 43 år, og er redd for å bli så gammal pappa!! Egentlig vil han ikkje ha fleire, men det er så stort ønske for meg, så han har noko motvillig gått med på det!!

Ellers slutta eg på ppillen for under ein mnd siden. Med dei andre barna har det etter ppille slutt tatt ca 3-4 mnd å bli gravid, men denne gangen ammer eg svært masse så det kan nok ta tid! Spennende!! Håpe bare eg blir gravid igjen, for det er jo ingen selvfølge! Er i tillegg snart 33 år og har PCO( hormonforstyrrelse som kan gjøre det vanskelig å bli gravid)!

Kjekt med eit sånt forunm, so kan ein følge andre i samme situasjon:)

Ta ein test da, så spennende:)

Sitter her å kjenner på mensmurringer, har sjekket undertøyet i hele dag, men ingenting ennå.. IKM i går, men TR holdt seg unna da i allefall.. :)

Så spennende :) :)

Krysser fingre for deg :) :)

Her kommer et sextips, som passer spesielt godt for prøvere:) Ei venninne fikk forrige jul julekalender av mannen sin, som bestod i ulike sexaktiviteter hver dag 1-24 desember:) Man har 50 % sjanse for graviditet om man har sex daglig, so må jo være en god ide:) Har lurt på å lage til noe slikt, men veit ikke om jeg kommer på så mange ulike ting he he:)

Da var TR kommer for fullt her også, ikke tvil. Ja det er vel likeså greit, da har jeg litt mer kontroll ifht EL;) Da ser det ut til at vi ligger likt i løypa vi da, adealsadeal og Tobarnsmamma, og ikke langt unna Baby Nr 3 i 2013! Spennende:) Håper det blir uteblitt TR om en mnd da hos oss;)

Har du testet, Mamma til Emma? Krysser fingrene for deg jeg! :)

Annonse

Hei!

Slenger meg på her jeg :) Er 26 år og klar for første prøveperiode snart. Ikm på torsdag, og etter det tror jeg rett og slett vi setter i gang! Hadde lenge planlagt å begynne prøvinga i august, men pga ny jobb valgte vi å vente litt. Nå har vi venta tre mnd, og jeg har fått et godt inntrykk av sjefene mine, så nå tror jeg vi bare hopper i det. Mulig vi ombestemmer oss, men planen er uansett å begynne ganske snart.

Vi har ingen barn fra før og bor i Oslo.

Ser ut som vi er mange med omtrent samme syklus her, det gjør det jo litt ekstra gøy :)

Hei. Jeg er også ny prøver. Samboer og to barn fra før og vil ha sistemann nå! Hat tidligere blitt gravid uten egentlig å prøve så jeg regner jo med at dette vil gå fort. Har akkurat begynt å prøve så har ikke kontroll på sykluser og slikt enda. Om jeg har "vanlig" syklus er IKM på torsdag...

Jeg lider for tiden av innbilt svangerskap, regner ikke med det klaffer så fort..

Så er vi også "prøvere"! Men, jeg venter fortsatt på eggløsning og mensen etter forrige svangerskap.. Hehe, så dette kan ta sin tid. Vi har fra av før to fine barn. Gleder meg vilt til enda ett, håper nå virkelig at vi blir heldige igjen. :-)

Lykke til alle dere som skal teste de nærmeste dagene!

Fremdeles ikke TR.. Er 17 dpo i dag. Testet på fredag, 2 dager før IKM og den var negativ. Ikke testet siden, men fant en oversikt på nett hvor det stod at det var 9,5% sjanse for at jeg alikevel var gravid hvis jeg testet negativt 2 dager før IKM.. Hvis jeg tester i dag og får negativt så vil det tallet ha sunket til 3,5% for graviditet.. Triste tall og spiren satt nok ikke i første pp.. :(

hei :-)

slenger meg på her eg.

Meg og min kjære prøver på vråt første barn sammen (han har en datter fra før)vi er begge 25 år med hus og bil og fast inntekt :-)

klaffet ikkje denne mnd :-\ ferdig meg mens i dag, men vi prøver igjen :-D

Men lurer litt på dette med syklus og el og alt dette, hvordan vet eg at eg har el uten sånn test?? bor på en slik plass at kjøper eg en sånn så vet alle d før eg e hjemme fra butikken.. og stemmer d at d må klaffe helt for der e bare to dager i mnd man liksom skal kunne bli gravid??

Annonse

Velkommen velkommen til dere nye :) :)

Kjenner at jeg må "Holde meg litt vekke" fra forumet her for tiden...har såååå lyst å teste (IKM på søndag) men vet at jeg må vente litt til...hehe :P Og testelysten forsterkes av å kikke på alle meldingene her inne ;)

hmm.. Jeg sluttet på ppiller i august, hadde normal blødning rett etterpå, og deretter etter 30 dager ny mens. Etter det gikk det 64 dager før jeg spottet brunt i et par dager + litt rødt blod, og trodde mensen var i full gang. Dette begynte forrige onsdag. Mensen kom aldri. I går oppdaget jeg at slimet var litt annerledes. Hadde sex i går kveld.

idag tok jeg min aller første eggløsningstest - teststreken var mye sterkere enn kontrollstreken. Måtte ta to stk for å bekrefte dette. tok en graviditetstest også, bare for å utelukke ;) og den var negativ..

veldig overrasket nå - kun 9 dager siden jeg spottet litt.. kan eggløsningstesten bli påvirket av at jeg hadde sex igår? Er den virkelig sikker? For da har jeg jo eggløsning innen 24-48 timer og må legge inn aksjier og kan endelig ha en følelse av når ikm bør være..

puh..

Vet dere hva? Den indre roen har falt å slått meg. Så er faktisk veldig avslappet. Denne uka kommer til å gå fort tenker jeg :) så får det bare gå som det går. :D vi har gjort det vi kan denne perioden. Så ikke noe mer en kan gjøre enn å vente ;) ikke stress jenter. Det kommer ikke noe godt ut av det uansett

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...