Gå til innhold

Nye prøvere?!

Anbefalte innlegg

Ja, lettere å være avslappa etter EL enn i tiden før :P Etter EL er det jo lite man får gjort fra eller til :) Men kjenner jeg er roligere denne pp enn den forrige jeg også faktisk, enda EL enda er en uke til ca... Får uansett legge inn aksjer minst annenhver kveld de neste 2 ukene :)

Fortsetter under...

Jeg bare venter på Tr etter jeg fjernet spiralen for litt over en uke siden. Har spottet litt etter jeg fjernet den. Trodde jeg det var TR som kom, men ble bare med spotting. Skal bestille EL tester så jeg se når EL er neste pp. Håper ikke kroppen bruker for lang tid til og komme i gang igjen etter hormonspiralen.

Går og venter jeg også. Var jo bombesikker på at jeg hadde fått TR her for snart et par uker siden, men slutta like brått som den kom og hadde en da en knallsterk Eltest?! Nå skjønner jeg fint lite, men må vel bare slappe av og vente og se;) blendahvit g test i går, har lovet meg selv å ikke teste før til helga igjen. Hvis ikke TR skulle dukke opp da. Her blir min avslapning å passe på gutten som har kastet opp siden i natt, sover nå heldigvis. Stakkars liten. Ha en finfin dag alle sammen!

Eg går og venter på EL, må være like rundt hjørnet no:) Spennande!!! Fleire??

EL rett rundt hjørnet her også (tipper mandag/tirsdag), så blir full fart når mannen kommer hjem på mandag! Krysser alt jeg har for at EL ikke kommer før mandag da!

Annonse

Hei.

Hopper inn her jeg og. Jeg om mannen prøver på nr 1, så vi er spente og koser oss med å ha vår egen hemmelighet om dagen. Jeg er 29 og mannen 27, nygifte og for tiden bosatt i utlandet. Fint med slike forum som gjør at man kan kontakt med "likesinnede" utover landegrensene. Har ikke så mange her vi bor som vi kan snakke med om at vi prøver, for da er det overhodet ingen hemmelighet lenger ;) Men blir litt småsprø av å ikke ha noen å dele ting med...

Blir spennende å se hvordan det blir fremover, ser det er mange her som er tidlig i prøvingen. Jeg er akkurat i gang med pp 2 etter 3,5 år med p-piller. Har bestilt CBFM for å følge med syklusen og kartlegge når jeg har EL. Dessverre får jeg ikle startet opp med testing før neste tr dukker opp.

Lykke til til alle dere andre prøvene også! Håper på en fruktbar høst for oss alle sammen :)

Jeg synes det er litt frustrerende og ikke vite hvor i syklusen jeg er nå etter jeg fjernet spiralen. Nå har jeg fått EL-testene så har begynt og teste for å se om jeg får EL før TR kommer, men tviler på. Har begynt med tegn på TR så. Ømme brystvorter og kviser i ansiktet.

hei:)

Jeg henger meg på her jeg:) he he

Prøver å bli gravid for første gang vi også:)

Jeg er 22 og forloveden min er 23, vi bor på Gård sammen med hester, kaniner, katter og hunder:) SÅ dette er et fint miljø for en liten en:)

Hadde El nå i helge(første El etter slutt på P-ring 10 sept.) og venter og venter på at det snart har gått 14 dager så jeg kan teste:D he he

Hadde jo vært moro om det satt på første forsøket:)

ooo.. spennende Thie88 :) Hold oss oppdatert!

Her hadde jeg som sagt positiv EL-test fredag 2. november og dermed forventet EL søndag/mandag.. Igår og idag (7 DPO?) spottet jeg litt

= Festeblødning?

Morsomt dette.. tar det ganske rolig foreløpig, men kiler jo litt i magen :)

Annonse

ooo.. spennende Thie88 :) Hold oss oppdatert!

Her hadde jeg som sagt positiv EL-test fredag 2. november og dermed forventet EL søndag/mandag.. Igår og idag (7 DPO?) spottet jeg litt

= Festeblødning?

Morsomt dette.. tar det ganske rolig foreløpig, men kiler jo litt i magen :)

Blir nok en test i morgen tidlig, og en CB digital til helgen, hvis ikke TR kommer :D

Jeg hadde positiv smilefjææs EL-test 2 nov jeg også. Og regnet ut jeg hadde EL lørdag/søndag. Så da er du nok 10-11 dpo som meg. Kan ikke tenke meg noe annet.

Ååhh, så spennende :D I dag er jeg to dager over IKM og fortsatt negativ test.. Nå NEKTER jeg å teste før lørdag :) Har ikke mer enn seks tester igjen, og jeg bestilte tyve.. Neste gang (sukk, er negativ..) skal jeg ikke begynne testingen 5 DPO! :P

Ååhh, så spennende :D I dag er jeg to dager over IKM og fortsatt negativ test.. Nå NEKTER jeg å teste før lørdag :) Har ikke mer enn seks tester igjen, og jeg bestilte tyve.. Neste gang (sukk, er negativ..) skal jeg ikke begynne testingen 5 DPO! :P

Du kan jo kjøpe en docmorris test den er veldig sensitiv og registrerer 10 ml hcg.

Fikk min første svake strek på vanlig a1 test i dagtidlig. Men hadde allerede fått en svak strek på docmorris testen dagen før, midt på dagen.

Jeg hiver meg med her jeg og!

Jeg og samboeren har snakket en stund om å få en til, og nå er vi igang med pp1. Jeg har aldri lagt så nøye merke til syklusen min, men er ca 11 dpo nå, tror jeg... ;)

Vet det skal litt til at spiren sitter på første forsøk, og for min del gjør det ikke noe om vi må prøve noen mnd. Men selvfølgelig går jeg rundt å kjenner på symptomer!

Trøtt - check (har ingen sammenheng med at vi er oppe før seks vel ;) )

Sulten - check

Humørsyk - check! begynte å grine fordi sambo klagde på en skitten panne jeg bare satt fra meg

I tillegg vondt på begge sider av magen og bak mot ryggen. Tenker jo med en gang at det må være noe... Selv om jeg vet det er for tidlig til å kjenne noe. Vel, vel, er bare å vente noen dager til og se. Skulle ikke forundre meg om TR blir sein bare for at jeg skal tro den ikke kommer, og så komme rett etter jeg har kjøpt en test...

Morsomt å lese historiene deres jenter!

Lykke til med prøving og testing og alt som hører med :)

Jeg hiver meg med her jeg og!

Jeg og samboeren har snakket en stund om å få en til, og nå er vi igang med pp1. Jeg har aldri lagt så nøye merke til syklusen min, men er ca 11 dpo nå, tror jeg... ;)

Vet det skal litt til at spiren sitter på første forsøk, og for min del gjør det ikke noe om vi må prøve noen mnd. Men selvfølgelig går jeg rundt å kjenner på symptomer!

Trøtt - check (har ingen sammenheng med at vi er oppe før seks vel ;) )

Sulten - check

Humørsyk - check! begynte å grine fordi sambo klagde på en skitten panne jeg bare satt fra meg

I tillegg vondt på begge sider av magen og bak mot ryggen. Tenker jo med en gang at det må være noe... Selv om jeg vet det er for tidlig til å kjenne noe. Vel, vel, er bare å vente noen dager til og se. Skulle ikke forundre meg om TR blir sein bare for at jeg skal tro den ikke kommer, og så komme rett etter jeg har kjøpt en test...

Morsomt å lese historiene deres jenter!

Lykke til med prøving og testing og alt som hører med :)

Så koselig;) velkommen.!

Har selv hatt litt vondt i ryggen. Og hadde vekslende side smerter i eggstokkene, eller hva en skal kalle det. Var ihvertfall lys våken hele natten pga det.

Kjenner brystene ikke er ømme, men på en måte tunge. Har inplantat. Men merker litt forskjell.

Blir spennende å teste en CB digital til helgen. For da kan jeg fortelle mannen i livet mitt at han skal bli pappa :D

Enn så lenge så får jeg være litt hemmelighetsfull til det er helt sikkert.

Heisann jenter!

Lusker meg inn her ;) Er en jente på 27 år og har en samboer som er 27 år og vi er endelig i gang med å prøve å lage vårt første barn (etter snart 9 år sammen)!!

Har hatt 1 pp men da var syklusen helt på bærtur, spottet i ca 6 dager før mensen kom noe som aldri har skjedd før! Tror det var første pp nervøsitet som satte kroppen ut av spill ;) Nå er jeg inne i 2pp men da er jo klart mannen min på jobbreise og jeg i tillegg tror jeg har hatt en TIDLIG el på dag 9, men vi får hoppe litt i høyet når han kommer hjem i morgen bare for å se om kroppen har lurt meg!! Vi må bare prøve å ta det som det kommer, ikke så mye annet å gjøre ;)

Lykke lykke til alle dere nye prøvere og jeg krysser fingrene for at vi kommer etterhvert til å sitte en etter en med en knallpositiv graviditets test i hånden!! :)

Veldig spennende med positiv test Thie!

Jeg hadde nok ikke klart å vente med å fortelle det til samboeren, men forstår veldig godt at du vil være sikker først. Med nr. 1 gjorde jeg det også sånn :)

Det var veldig kjekt å kunne fortelle at han skulle bli pappa når jeg var helt sikker, og visste at han også håpet på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...