Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hmm... kjenner at det er litt å sette seg inn i, alt dette med foreldrepenger, permisjon, ferie osv., og jeg bør visst begynne å tenke over noe av det allerede nå :-S

Jeg kommer til å starte på min permisjon i midten av april. Vet ikke enda om jeg skal ta ut 80 eller 100 % eller gradert.

Pr i dag har ikke barnefaren opparbeidet seg rett til fedrepenger, så om han ikke får en jobb, har jeg rett på hele permisjonen selv, om jeg forstår NAV rett. Dvs jeg blir enten i permisjon til midten av mars 2014 eller midten av mai 2014 (eller om jeg tar gradert).

I år har jeg fortsatt en del ferie til gode - vi kan overføre maks 10 dager til neste år, men jeg lurer på om det er noen vits, iom. jeg skal ut i permisjon?

Om jeg forstod et av de andre innleggene her inne rett, er det maks 4 uker + 1 dag ferie man får refundert fra NAV; vi har 5 uker ferie, så da har jeg jo uansett 4 dager "til overs" som jeg evt. kan ta ut før permisjonsstart. Eller opparbeider jeg meg ikke rett til full ferie i 2013, iom. at jeg starter permisjon i april?

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...