Gå til innhold

Hurra..kommer hit i dag :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Endelig klarte jeg å beholde en spire lenge nok til å komme over i 2.tri :D Utrolig deilig følelse!

Hei Leah,så moro å finne deg inne på trim.2;-) Jeg har akkurat klart å krabbe meg over fra bli gravid til trim.1;-) Går det bra denne gangen da?Formen?

Annonse

Takk takk :D

hønny-bunny: Gratulerer selv, et stort skritt å komme fra bli gravid og over til 1.tri :D Denne gangen har jeg fått sprøyte og medisin daglig fra 4 uker på vei for å unngå å miste, og jammen virket det som gull :D Har sett det lille hjerte banke 2 ganger allerede <3 Og formen har vært elendig, så det er jo også et godt tegn ;)

Føler meg ikke kjempekvalm i dag, så nå har jeg bestemt at det er på vei å gå over ;)

Takk takk :D

hønny-bunny: Gratulerer selv, et stort skritt å komme fra bli gravid og over til 1.tri :D Denne gangen har jeg fått sprøyte og medisin daglig fra 4 uker på vei for å unngå å miste, og jammen virket det som gull :D Har sett det lille hjerte banke 2 ganger allerede <3 Og formen har vært elendig, så det er jo også et godt tegn ;)

Føler meg ikke kjempekvalm i dag, så nå har jeg bestemt at det er på vei å gå over ;)

Så bra,da går det nok veien denne gangen,hvordan gikk det med jobbsøkingen din?:-)

Var på intervju på mandag..får svar i dag! Men om jeg ikke får den jobben så blir d ikke jobbing før etter perm. Får aap og både lege å nav vil at jeg av helsemessige årsaker skal ta d med ro nå :) blir en nervepirrende dag i dag!

Var på intervju på mandag..får svar i dag! Men om jeg ikke får den jobben så blir d ikke jobbing før etter perm. Får aap og både lege å nav vil at jeg av helsemessige årsaker skal ta d med ro nå :) blir en nervepirrende dag i dag!

Spennende da,krysser alt. Jeg skal til første kontroll på tirsdag,gruer meg litt for det gikk så dårlig ifjor:-/

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...