Mammapudding Skrevet 25. oktober 2012 #1 Skrevet 25. oktober 2012 Endelig klarte jeg å beholde en spire lenge nok til å komme over i 2.tri Utrolig deilig følelse!
hønny-bunny Skrevet 25. oktober 2012 #4 Skrevet 25. oktober 2012 Endelig klarte jeg å beholde en spire lenge nok til å komme over i 2.tri Utrolig deilig følelse! Hei Leah,så moro å finne deg inne på trim.2;-) Jeg har akkurat klart å krabbe meg over fra bli gravid til trim.1;-) Går det bra denne gangen da?Formen?
Mammapudding Skrevet 25. oktober 2012 Forfatter #7 Skrevet 25. oktober 2012 Takk takk hønny-bunny: Gratulerer selv, et stort skritt å komme fra bli gravid og over til 1.tri Denne gangen har jeg fått sprøyte og medisin daglig fra 4 uker på vei for å unngå å miste, og jammen virket det som gull Har sett det lille hjerte banke 2 ganger allerede <3 Og formen har vært elendig, så det er jo også et godt tegn Føler meg ikke kjempekvalm i dag, så nå har jeg bestemt at det er på vei å gå over
hønny-bunny Skrevet 25. oktober 2012 #9 Skrevet 25. oktober 2012 Takk takk hønny-bunny: Gratulerer selv, et stort skritt å komme fra bli gravid og over til 1.tri Denne gangen har jeg fått sprøyte og medisin daglig fra 4 uker på vei for å unngå å miste, og jammen virket det som gull Har sett det lille hjerte banke 2 ganger allerede <3 Og formen har vært elendig, så det er jo også et godt tegn Føler meg ikke kjempekvalm i dag, så nå har jeg bestemt at det er på vei å gå over Så bra,da går det nok veien denne gangen,hvordan gikk det med jobbsøkingen din?:-)
Mammapudding Skrevet 26. oktober 2012 Forfatter #10 Skrevet 26. oktober 2012 Var på intervju på mandag..får svar i dag! Men om jeg ikke får den jobben så blir d ikke jobbing før etter perm. Får aap og både lege å nav vil at jeg av helsemessige årsaker skal ta d med ro nå blir en nervepirrende dag i dag!
Major HotLips Houlihan Skrevet 26. oktober 2012 #11 Skrevet 26. oktober 2012 Så deilig da! Velkommen skal du være
hønny-bunny Skrevet 26. oktober 2012 #12 Skrevet 26. oktober 2012 Var på intervju på mandag..får svar i dag! Men om jeg ikke får den jobben så blir d ikke jobbing før etter perm. Får aap og både lege å nav vil at jeg av helsemessige årsaker skal ta d med ro nå blir en nervepirrende dag i dag! Spennende da,krysser alt. Jeg skal til første kontroll på tirsdag,gruer meg litt for det gikk så dårlig ifjor:-/
Mammapudding Skrevet 26. oktober 2012 Forfatter #13 Skrevet 26. oktober 2012 Takk takk hønny-bunny: Du må ha lykke lykke til på tirsdag, håper alt er helt perfekt Jeg bestilte jordmortime i går, så skal dit 12.nov Gleder meg til å komme i gang med kontrollene
hønny-bunny Skrevet 26. oktober 2012 #14 Skrevet 26. oktober 2012 Takk takk hønny-bunny: Du må ha lykke lykke til på tirsdag, håper alt er helt perfekt Jeg bestilte jordmortime i går, så skal dit 12.nov Gleder meg til å komme i gang med kontrollene Takk:-))
Metti er håpefull Skrevet 26. oktober 2012 #15 Skrevet 26. oktober 2012 2 trimester var et forum eg aldri trodde eg sko komme te men her e eg og det ska du og Hønny
Mammapudding Skrevet 26. oktober 2012 Forfatter #16 Skrevet 26. oktober 2012 Og her er du Metti trodde ikke jeg ville komme hit igjen noen gang heller...men d gikk denne gangen
hønny-bunny Skrevet 27. oktober 2012 #17 Skrevet 27. oktober 2012 Så moro da med både Leah og Metti:-))) Ble glad på deres vegne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå