Puma - sprekker snart! Skrevet 17. desember 2012 Forfatter #501 Skrevet 17. desember 2012 Ja, nå er vi spente! Lykke til! Kommer fra UL nå, etter blødning i morges. Alt så fint ut, heldigvis. Helt frynsete i nervene, kjenner jeg.
Splenda Skrevet 17. desember 2012 #502 Skrevet 17. desember 2012 Så bra at alt stod bra til med dine små Puma! Du er ikke alene om å være frynsete i nervene! Selv om jeg fikk se et bankende hjerte etter den kraftige blødningen sist helg så har jeg fortsatt småblødninger/brun utflod hver dag, og det gjør meg skikkelig nervøs. Det er så ubehagelig! Selv om jeg nå vet at det kan gå bra og at det er veldig vanlig, så liker jeg det ikke... Så jeg er veldig glad for at vi beholdt timen til ultralyd i morgen, Forhåpentligvis får vi se det lille nurket i god behold og litt større enn sist. Lykke til til dere andre som også skal ha ultralyd i morgen!
Puma - sprekker snart! Skrevet 17. desember 2012 Forfatter #503 Skrevet 17. desember 2012 Åh, lykke til, Splenda - tenker på deg!
Puma - sprekker snart! Skrevet 18. desember 2012 Forfatter #504 Skrevet 18. desember 2012 Nå håper jeg det er Lykkelige-Splenda som snart skriver her inne!!!!!!
Puma - sprekker snart! Skrevet 18. desember 2012 Forfatter #505 Skrevet 18. desember 2012 Tvillingene hadde det fint og hadde vokst som de skulle, men nedenfor fostersekkene, ved livmormunnen, hadde jeg et hematom/blodansamling som var på str m en liten plomme. Fikk beskjed om at jeg ville blø mere fra denne, men at det ikke trengte å være farlig for tvillingene. Fikk helt sjokk i går morges da det plutselig bare rant friskt blod ut. Heldigvis ikke lenge, men alikevel. Jeg går jo også på blodfortynnende, noe som kunne være grunnen til blødningen, og at den ikke var koagulert. Blødde mere i går kveld, men det også stoppet relativt fort. I dag er det bare litt som har kommet og nå ser det mer ut som gammelt blod. Så nå ligger jeg hjemme, bare dager før jul, livredd og redd for å røre meg. Åh, hvorfor skal vi prøves hele tiden? :/
bollibompa Skrevet 18. desember 2012 #506 Skrevet 18. desember 2012 Huff da Puma. Ikke gøy å blø,man blir jo så redd. Som sagt tidligere så blødde jeg mange ganger fram til uke 17, og særlig etter vi hadde vært på UL ( blir sikkert litt sårt når de roter med ul-staven der inne) Jeg gikk også på blodfortynnende den gangen, og det kan nok ha noe å si. Gjør det denne gangen også, og kikker i trusa hver gang jeg er på do. Husker jeg storblødde i uke 12....da bare fossa det ut når jeg reiste meg fra sofaen, blødde gjennom buksa og greier....var sikker på at jeg mista da...men nei da, spiren satt;-) I og med at du hadde en opphopning kandet godt hende deg også, men nå er du forberedt da;-) Dette går nok bra:-) Skal på Ul i dag, og er så spent på om vi ser et bankende hjerte eller to. Synes ikke jeg har mye symptomer, vondt i puppene av og til...det er vel alt...klarer ikke å huske når symptomene kom sist heller....
Puma - sprekker snart! Skrevet 18. desember 2012 Forfatter #507 Skrevet 18. desember 2012 Å, takk for beroligende ord, Bollibompa, og lykke til i dag. Jeg venter spent på alle oppdateringer i dag!
Gjest Trulte med to små Skrevet 18. desember 2012 #508 Skrevet 18. desember 2012 Tvillingene hadde det fint og hadde vokst som de skulle, men nedenfor fostersekkene, ved livmormunnen, hadde jeg et hematom/blodansamling som var på str m en liten plomme. Fikk beskjed om at jeg ville blø mere fra denne, men at det ikke trengte å være farlig for tvillingene. Fikk helt sjokk i går morges da det plutselig bare rant friskt blod ut. Heldigvis ikke lenge, men alikevel. Jeg går jo også på blodfortynnende, noe som kunne være grunnen til blødningen, og at den ikke var koagulert. Blødde mere i går kveld, men det også stoppet relativt fort. I dag er det bare litt som har kommet og nå ser det mer ut som gammelt blod. Så nå ligger jeg hjemme, bare dager før jul, livredd og redd for å røre meg. Åh, hvorfor skal vi prøves hele tiden? :/ Så godt å høre at tvillingene dine har det bra! Det er skikkelig skummelt med blødninger, men det er en god ting at hematomet lå under tvillingene, noe det også gjorde hos meg heldigvis. Jeg vet jo ikke om det var pga det jeg mistet den ene, men det kan jo være det var noe galt med den også, da legen mente plommesekken ikke var helt som den skulle. Uansett så vet jeg hva du gjennomgår og bare husk å få hyppig UL og ta livet med ro så langt det går. Ingenting er viktigere nå en å ta vare på de små! Jeg har ikke blødd mer heldigvis, men hadde brunt blod en dag her og en dag der 3-4 ganger etter hematomet. På sist kontroll hadde det nesten forsvunnet heldigvis. Så lenge det kommer brunt blod ut, er det nok fra hematomet og dermed ikke farlig. Jeg ønsker deg masse lykke til og prøv å ikke være så bekymret kjære deg! Vet det er sååå vanskelig, men man må bare håpe det beste og sende gode tanker til de små i magen. To små mirakel som har valgt å komme til dere! <3 Sukk, vi elsker vår lille spire sååå høyt allerede! Heldige er vi!
Puma - sprekker snart! Skrevet 18. desember 2012 Forfatter #509 Skrevet 18. desember 2012 Takk, Lykke - setter så pris på at du deler. Håper vi kommer i mål m alle spirene i god behold.
bollibompa Skrevet 18. desember 2012 #510 Skrevet 18. desember 2012 Ul i dag viste ett bankende hjerte!! Er så glad! Nå tør jeg endelig tenke at jeg er gravid, og tenke litt framover. Fortsatt en stund igjen før de magiske 12 ukene, men får en oppfølgings Ul 4 januar ( Ca uke 10) Vanlig prosedyre hos Medicus da det enda er så tidlig;-)
Lillie Vanillie Skrevet 18. desember 2012 #511 Skrevet 18. desember 2012 Hurra, gratulerer bollibompa!
Riley Skrevet 18. desember 2012 #512 Skrevet 18. desember 2012 Gratulerer bollibompa:-) og godt å høre alt er bra m dine to puma. Ikke kjekt å blø, har lest d ikke er uvanlig, men d gir en ekstra bekymring i våre "bekymringsløse" liv:-/
Puma - sprekker snart! Skrevet 18. desember 2012 Forfatter #513 Skrevet 18. desember 2012 Gratulerer så masse, Bollibompa!!!!!! Så deilig! Har ventet sånn på tilbakemelding i dag - håper så veldig de andre har gode nyheter også!
Splenda Skrevet 18. desember 2012 #514 Skrevet 18. desember 2012 Lykkelige-Splenda her! Den lille spira vår så ut som ei lita reke, hadde sterke hjerteslag og hadde det kjempefint Vi får ny ultralyd i uke 12, gleder meg allerede! Gratulerer så mye bollibompa! Verdens beste følelse å få se det lille hjertet <3 Så bra at tvillingene har det bra Puma! Bare ta det helt med ro, legg bena på bordet med god samvittighet og bare konsentrer deg om å passe på de to knøttene. Da jeg ringte til min far etter ultralyden så sa jeg at spira hadde det helt topp, men det var verre med formen min, men det betyr jo ikke så mye sa jeg. Da sa han: ja du er jo bare et reir nå, nå er det bare den lille som teller Hehe, han kan få sagt det han.
Puma - sprekker snart! Skrevet 18. desember 2012 Forfatter #515 Skrevet 18. desember 2012 ÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!! ENDELIG, HAR VENTET HELE DAGEN PÅ DEN BESKJEDEN!! Gratulerer, Splenda! Så glad på deres vegne! Blødningen her har gitt seg og kommer forhåpentligvis ikke tilbake, så jeg krysser fingrene for at UL på fredag skal gi ro i sjela.
mamma_til_en_prins Skrevet 18. desember 2012 #516 Skrevet 18. desember 2012 Åååå gratulerer bollibompa, så fantastisk!!! Mange hyggelige november resultater! Å så fint at dere har fått ny ul puma og splenda og fått sett at de små har det fint! Ikke kjekt med dette blodet...:-(. Det vil vi ikke se noe til nå!!!! Her går alt fint. Magen vokser allerede og en kul synes:-). Formen er litt opp og ned med kvalme og dårlig mage:-(. Det er IKKE kjekt. Men med to der inne vil det sikkert merkes på kroppen:-). Gleder meg og er spent på fortsettelsen. Noen andre som allerede merker at klærne er trangere...?
mamma_til_en_prins Skrevet 18. desember 2012 #517 Skrevet 18. desember 2012 Lykke til med ul i morgen jentene-på-Haugen!!!! Håper begge spirene dine har det fint!!!
`Kanutten` Skrevet 18. desember 2012 #518 Skrevet 18. desember 2012 Så deilig!! Var på UL idag og så et flott lite bankende hjerte! Godt å endelig få se det.. Vært altfor mange laaange ukers ventetid. Satser på og håper på at det går bra med oss alle fremover nå
Splenda Skrevet 18. desember 2012 #519 Skrevet 18. desember 2012 Så fantastisk Kanutten, godt å høre at alt står bra til med din lille spire også! Gratulerer!
Lillie Vanillie Skrevet 19. desember 2012 #520 Skrevet 19. desember 2012 Åh, så bra, kanutten! Gratulerer. Nå håper jeg bare vi følger samme positive trend i morgen. Blir rent nervøs. Tenk om alle som testet positivt i novemberklubben kommer seg helskinnet igjennom første ultralyd!
Riley Skrevet 19. desember 2012 #521 Skrevet 19. desember 2012 Gratulerer kanutten:-) Jeg var på ul idag, og d var to bankende hjerter. D var helt fantastisk:-) skal på ny ul i uke 10.
Puma - sprekker snart! Skrevet 19. desember 2012 Forfatter #522 Skrevet 19. desember 2012 Whooohooo! Er det mulig??? Blir det tvillingboom av dette??? Gratulerer, Riley!!!!!!
Puma - sprekker snart! Skrevet 19. desember 2012 Forfatter #523 Skrevet 19. desember 2012 Så deilig!! Var på UL idag og så et flott lite bankende hjerte! Godt å endelig få se det.. Vært altfor mange laaange ukers ventetid. Satser på og håper på at det går bra med oss alle fremover nå Åh, gratulerer til kanutten også!! Nå mangler vi bare Lillie Vanillie - og at vi kommer oss uti januar m alle spirer i behold. Skru fram tiden, takk!
Puma - sprekker snart! Skrevet 19. desember 2012 Forfatter #524 Skrevet 19. desember 2012 Åååå gratulerer bollibompa, så fantastisk!!! Mange hyggelige november resultater! Å så fint at dere har fått ny ul puma og splenda og fått sett at de små har det fint! Ikke kjekt med dette blodet...:-(. Det vil vi ikke se noe til nå!!!! Her går alt fint. Magen vokser allerede og en kul synes:-). Formen er litt opp og ned med kvalme og dårlig mage:-(. Det er IKKE kjekt. Men med to der inne vil det sikkert merkes på kroppen:-). Gleder meg og er spent på fortsettelsen. Noen andre som allerede merker at klærne er trangere...? Jeg har også fått mage til tross for at jeg går ned i vekt. Er nok hormoner og hovne eggstokker.. Men hverken bukser el bh'er passer..
bollibompa Skrevet 19. desember 2012 #525 Skrevet 19. desember 2012 Gratulerer så mye til alle sammen! November må jo være den beste måneden ever!!! Ja, la oss krysse for at alle spirene holder seg fast!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå