Gå til innhold

3. gangs fødende, fødte dere før termin med nr.2?

Anbefalte innlegg

TIl alle dere som venter barn nr. 3 eller har født 2 ganger før...Fødte dere barn nr. 2 før termin? Hvordan var datoen i forhold til nummer 1?

Jeg fødte min første 5 dager før termin, lurer på om jeg kan regne med at 2.mann kommer litt før også. Er 38 uker nå...

Fortsetter under...

Nr. 1 kom 4 dager over UL termin og 10 dager over mens termin.

Nr. 2 kom 8 dager over UL termin og 1 dag over mens termin.

Nr. 1 var 3990g og kom igang av seg selv.

Nr. 2 var 4500g og ble satt igang med hormonpiller.

Ingen sammenheng overhode...er ikke til å bli klok på :) Ut kommer de i alle fall! :)

Nr 1 kom 5 dager over termin.

Nr 2 kom 2 dager før termin.

Håper på litt før eller på termin denne gangen, synes dette sv.skapet har vært ulidelig langt! Er IKKE stemt for å gå over, så håååååper jeg slipper *krysse fingre*

Fødsel nr.1 satte i gang en uke før UL termin med vannavgang

Fødsel nr.2 satte i gang to dager over UL termin med rier

Ingen sammenheng i det hele tatt....

Har nå 5 dager igjen til termin med nr.3 og vet ikke hva jeg skal vente meg. Regner med å gå overtid!

nr 1 13 dager over termin

nr 2 10 dager over termin

nr 3 3 uker før termin

nr 4 venter veldig .. men 15 dager igjen til termin masse modnings tegn vonde kynnere som kom med ned til 5 min mellom men ga seg om jeg reiste meg ... proppen gikk igår masse nedpress men nå ingenting ... vente vente -ønsker seg skikkelig vondt vettu... så man vet noe skjer ...

Nr 1: på min termin, to dager før UL termin

Nr 2: 11 dager før min termin 14 dager før UL termin

Nr 3: Dagen før UL/egen termin

Nr 4: dagen etter egen termin - dagen før UL termin

Alle fødslene startet med rier

Annonse

TIl alle dere som venter barn nr. 3 eller har født 2 ganger før...Fødte dere barn nr. 2 før termin? Hvordan var datoen i forhold til nummer 1?

Jeg fødte min første 5 dager før termin, lurer på om jeg kan regne med at 2.mann kommer litt før også. Er 38 uker nå...

Jeg har født hhv på 1 på termindagen, 2. 10 dager før og 3. 8 dager før. Men når jeg talte dagene fra første dag i siste mens på barna, har alle tre kommet hhv 176, 174 og 175 dager etter. Jeg tror derfor at man har en genetisk svangerskapslengde, dersom det ikke er spesielle forhold, uavhengig av terminfastsettelsen ved UL.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...