Gå til innhold

Trenger masse help nå. Kan noen være så snill å beskrive utfloden sin ved tidlig graviditet??

Anbefalte innlegg

I detalj helst :-p

Jeg har noe som ligner mistenkelig mye på EL-slim. Men jeg mener selv at jeg hadde eggløsning for ca 10-12 dager siden.

Når jeg sjekket sekretet i dag så lignet det på det berømte EL-slimet.

Er alt håp for graviditet ute, eller er det noen som har opplevd det samme og fortsatt vært gravid?

Trenger så mange svar som mulig for å ha noe å sammenligne med :-)

Fortsetter under...

I detalj helst :-p

Jeg har noe som ligner mistenkelig mye på EL-slim. Men jeg mener selv at jeg hadde eggløsning for ca 10-12 dager siden.

Når jeg sjekket sekretet i dag så lignet det på det berømte EL-slimet.

Er alt håp for graviditet ute, eller er det noen som har opplevd det samme og fortsatt vært gravid?

Trenger så mange svar som mulig for å ha noe å sammenligne med :-)

Min er gul og tykk, kan være litt trådete sånn som el slim. Men el slim er jo helt blankt og veldig glatt.

Ja det er hvitt/blankt og glatt. Men finner det bare dersom jeg leter langt opp. Lengre ned er det mere lotionaktig. Men det er ikke fargen jeg lurer mest på, det er konsistensen....?

HI

Annonse

lurer på det samme jeg også... har utrolig mye seig, hvitt slim... hatt det i 3 uker nå.... minner om elslim, bare mye mer... men kan ikke ha det 3 uker ville jeg tro...

jeg er en uker over mensen også, så jeg har et lite håp...

Jeg har veldig tydelig EL slim i mine sykluser. Det er ingen tvil, det er som eggehvite og hvis du drar det mellom 2 fingre så skal det henge igjen som en lang tråd, og du skal kunne gjøre det opptil flere gg. Jeg hadde samme opplevelse som deg sist syklus! Da tok jeg t.o.m en EL test for første gg i mitt liv, den var positiv! En uke før IKM dukket dette EL slimet opp igjen og jeg stusset veldig. Tok en test og den ble positiv IGJEN. Dessverre kom mensen til antatt dato så hos meg har det da ikke sluppet noe egg første gang og da dukker EL slim opp igjen i samme syklus for kroppen prøver på nytt! Jeg fikk altså tydelig slim OG positiv test 2 gg men har lært i etterkant at det ikke nødvendigvis betyr at egget slippes likevel! Ble egentlig fryktelig skuffet, siden det da også føles som liten vits å teste eller utforske når egget ikke slippes uansett! Jeg la bort tester og sykluskalender tvert og håper det klaffer i fremtiden! Lykke til uansett:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...