Gjest Ingen skal få! Skrevet 25. oktober 2012 #26 Skrevet 25. oktober 2012 Men dere husker kanskje til neste gang å sjekke hva dere har mottar før dere signerer og budet reiser for akkurat den delen er jo deres ansvar og iom at det var fire ting som kom dobbelt må dere/han jo ha reagert på mengden som kom! Så litt sløvt av dere også, faktisk. Helt enig.. Ser også at feil antall kolli er Alvas egen feil i et annet innlegg her og.. Sutring uten grunn egentlig.
fikas Skrevet 25. oktober 2012 #27 Skrevet 25. oktober 2012 Men dere husker kanskje til neste gang å sjekke hva dere har mottar før dere signerer og budet reiser for akkurat den delen er jo deres ansvar og iom at det var fire ting som kom dobbelt må dere/han jo ha reagert på mengden som kom! Så litt sløvt av dere også, faktisk. Joda, jeg er egentlig enig med den, men det hadde sine årsaker til at det ble slik som det ble. Vi hadde bl.a mottatt hele kjøkkenet tidligere på dagen slik at det var fullt kaos der fra før og svært uoversiktlig i huset. Mannen var ikke i rommet da de leverte fordi han måtte følge opp en annen håndtverker et annet sted i huset (minner om at leveringen kom på et helt annet tidspunkt enn den egentlig skulle fordi de rotet med kjølehjørnet, og dette med den andre håndtverkeren var en avtale vi hadde før dette), og de kom innom til ham etter å ha bært inn varene. Mannen var veldig stresset da og regnet egentlig bare med at de hadde levert det de skulle (han så jo at de gikk forbi med jevne mellomrom) og signerte. Først da han kom opp så han at det så ut som om det var litt mye der og begynte å telle over og oppdaget feilen. Så ja, akkurat der burde han jo ikke signert uten å telle over, men likevel, synes ikke vi skal kunne ta så mye skyld for alt dette rotet... Alt har sine årsaker! Og når man bygger hus må man i perioder ta fri fra jobb for å ordne opp, hjelpe/vise håndverkere, ta imot materialer, innbo eller andre ting. Alt kan ikke foregå etter normal arbeidstid. Å iom at dere også er skyldig i at dere fikk flere kolli enn dere skulle så er det ikke overraskende at det tar litt tid å bli kvitt det! Å få tak i budbil på kort varsel som passer for alle er faktisk ganske vanskelig. Og tidspunkter er aldri nøyaktige da dere ikke er eneste kunde på ruten- kanskje til og med en "vi skal se hva vi rekker" kunde. Det får dere antagelig ikke beskjed om fordi kundebehandleren ikke vil ha kjeft for at han/hun ikke ordner opp i en feil dere selv er delaktige i. Transport er og blir vanskelig spesielt på kort tid! Og ja, det er stressende å bygge hus, og spesielt i innspurten - men akkurat derfor er det jo også viktig å ta seg det ekstra minuttet å sjekke at alt er som det skal så man slipper ekstra stressmomenter!
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2012 #28 Skrevet 25. oktober 2012 De sa de skulle komme mellom 18 og 22. Også ringer de 1745 og sier de er på vei. Da forstår jeg at dere hadde sagt ok til levering mellom 18 og 22,- og hadde der kunne vært der til 1800, hadde jo alt gått greit. Men først når de ringte og sa at de kom, så sa dere at der ikke var der før nærmere 1900.. Hvorfor sa dere ja til levering mellom 18 og 22 i første omgang? Om dere ikke kunne være der til 1800 selv? FOrdi dere antok de ble senere? Det er desverre IKKE god nok grunn til o gklage på leveringen altså.. Vil si det er TO vanskelige parter her, jeg da.....
SmellyCat Skrevet 25. oktober 2012 #29 Skrevet 25. oktober 2012 Jeg har samme erfaring med elkjøp. Etter mye om og men leverte de hvitevarer her, med skade. Det tok UKER før noen endelig Kom og henta og leverte ny. Vanskelig å få tak i var de også. Måtte ringe elkjøp sentralt og klage og be de purre på butikken. Det har alltid vært rot med bestilling, levering og laaaaangsom kundeservice hos elkjøp. Prøver å styre unna dem nå. Bra det løste seg for dere.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2012 #30 Skrevet 25. oktober 2012 Dere hadde to bestillinger inne, da kommer jo varene dobbelt opp og. Så det rotet har dere skyld i selv og, ikke all skyld men mye av skylden. Som sakt over, og skaffe budbil er ikke gjort på sekundet. Spesielt hvis man ikke bor midt i sentrum, da er det ganske umulig. å kreve noe for dette blir bare for dumt, og i tillegg man SKAL se over at man har fått det man skal ha FØR man signerer. Du mottar jo varer levert, det kunne jo ha manget div. kollier i stede og da har du vært like langt. Et innleid budbilfirma leverer det de har fått beskjed om å levere, og hadde dere tatt dere tid til å lese kjapt over kunne de etter en tlf tatt det med seg tilbake. Så beklager men her synes jeg dere har vært vanskelig, selv om butikken har gjort feil så ligger mye av ansvaret hos dere for videre rot og. Og skylde på oppussingen blir for dumt, for å se over kollier eller for den delen, fØlgebrevet tar ikke lange tiden..... å nei, jeg har ikke jobbet på ElkjØp...
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 25. oktober 2012 Forfatter #31 Skrevet 25. oktober 2012 De sa de skulle komme mellom 18 og 22. Også ringer de 1745 og sier de er på vei. Da forstår jeg at dere hadde sagt ok til levering mellom 18 og 22,- og hadde der kunne vært der til 1800, hadde jo alt gått greit. Men først når de ringte og sa at de kom, så sa dere at der ikke var der før nærmere 1900.. Hvorfor sa dere ja til levering mellom 18 og 22 i første omgang? Om dere ikke kunne være der til 1800 selv? FOrdi dere antok de ble senere? Det er desverre IKKE god nok grunn til o gklage på leveringen altså.. Vil si det er TO vanskelige parter her, jeg da..... Vi sa ikke ja til levering mellom kl 18 og 22, de skulle jo levere mellom kl 13 og 17 og mannen hadde tatt seg fri fra jobb for å vente på dem i huset, men de kom aldri! Da jeg ringte sa de at det hadde vært en glipp, men at de kunne hente dem senere. Senere hadde vi jo andre planer, men vi fikk løst alt rundt her bortsett fra en liten time rundt kl 18 der det bare ikke gikk og selvfølgelig var det akkurat da de ringte. Men jeg synes virkelig ikke det er oss som var vanskelig da siden vi var klare da de EGENTLIG skulle kommet, altså mellom kl 13 og 17, og klarte å få flyttet alle andre planer for ettermiddagen brtsett fra den lille timen rundt kl 18 (var snakk om vel 45 min vi ikke kunne).
*SommerFrisk* Skrevet 25. oktober 2012 #32 Skrevet 25. oktober 2012 ikke overaskende av elkjøp. de brukte 3 måneder på og hente tv`n til min søster som var ødelakt. de hadde en i reserve heldighvis da. men når di endelig hentet den klarte de så og rote den bort:P tok 6 måneder så fikk de en ny tv. 3 måneder senere ringer det plutselig på døren og der er de med den gammle tv`n som nå er blitt reparert. de skjønte jo ikke hvorfor de kom tilbake med den gammle. og lurte da på om de skulle ha med seg den andre. etter og sjekket dette så fant de ut at det var ikke noe vits for dem og ta med den andre for de fikk jo ikke solgt den på nytt uansett. etter mye tull da så endte min søster med og få en 50 tommer tv på soverommet og en 52 tommer på stua:P hun var fornøyd da. men det skal jo ikke være slik fordi:P det er jo helt utrolig at det går an. av og til så lurer jeg på hvordan slike folk idet heletatt klarer å komme seg på jobb.. krabber de eller går de eller hvordan greier de det? For de klarer jo opplagt ikke jobben sin.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 25. oktober 2012 Forfatter #33 Skrevet 25. oktober 2012 Dere hadde to bestillinger inne, da kommer jo varene dobbelt opp og. Så det rotet har dere skyld i selv og, ikke all skyld men mye av skylden. Som sakt over, og skaffe budbil er ikke gjort på sekundet. Spesielt hvis man ikke bor midt i sentrum, da er det ganske umulig. å kreve noe for dette blir bare for dumt, og i tillegg man SKAL se over at man har fått det man skal ha FØR man signerer. Du mottar jo varer levert, det kunne jo ha manget div. kollier i stede og da har du vært like langt. Et innleid budbilfirma leverer det de har fått beskjed om å levere, og hadde dere tatt dere tid til å lese kjapt over kunne de etter en tlf tatt det med seg tilbake. Så beklager men her synes jeg dere har vært vanskelig, selv om butikken har gjort feil så ligger mye av ansvaret hos dere for videre rot og. Og skylde på oppussingen blir for dumt, for å se over kollier eller for den delen, fØlgebrevet tar ikke lange tiden..... å nei, jeg har ikke jobbet på ElkjØp... Trykket feil på deg, mente ikke å trykke liker, men svar Som forklart lenger oppe (Øverst på s. 2) er det ikke vår feil at det kom to bestillinger. Men jeg er enig i at vi sikkert burde telt over hvitevarene etter de ble levert. Da ville vi oppdaget feilen der og da, men det ville ikke hjulpet noe særlig da siden mannen ikke hadde hatt tid til å stå der mens de bar dem ut igjen av huset (de kom jo mye senere enn de skulle den dagen også, og han måtte rekke bhg). Så uansett om han hadde oppdaget det der og da, eller senere slik som han gjorde, så måtte de kommet tilbake en annen dag for å hente dem.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 25. oktober 2012 Forfatter #34 Skrevet 25. oktober 2012 Men dere husker kanskje til neste gang å sjekke hva dere har mottar før dere signerer og budet reiser for akkurat den delen er jo deres ansvar og iom at det var fire ting som kom dobbelt må dere/han jo ha reagert på mengden som kom! Så litt sløvt av dere også, faktisk. Helt enig.. Ser også at feil antall kolli er Alvas egen feil i et annet innlegg her og.. Sutring uten grunn egentlig. Antall bestilte varer er ikke vår feil, se legner oppe, men ja, vi burde sjekket etter levering, men det ble ikke gjort pga tidspress (fordi de altså leverte varene på et mye senere tidspunkt enn de skulle ha gjort). Godt mulig vi sutrer, men jeg synes vi har grunn tild et...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå