Gå til innhold

La Luna:)

monky

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hehe jaa sliter litt m søvn allerede, sover forsåvidt mange timer, men vondt i kroppen og vondt å snu seg og opp å tisse 1 - 3 ganger;) men regner m dette er småtterier i forhold til når de små ligger v siden av meg;)

ligger dine to i samme seng? tror jeg skal kjøpe de ja, synes alt annet er så sykt dyrt og det var jo ei her inne som anbefalte de som har erfaring fra barnehage så de er sikkert bra;)

Vi startet med å legge dem sammen, så delte vi dem opp og lå med hver vår i dobbeltsenga. I går la vi dem sammen igjen, og det fungerte veldig bra. Sov mer i natt en vi har gjort hittil. Har en stor seng/ vugge som min søster har laget som henger i taket over sengen vår. Den sitter på en skinne så den kan trekkes opp mot meg når jeg skal amme. Behøver derfor ikke reise meg opp for å få lagt dem til brystet. Genialt.;)) de trenger mye nærhet, så de trives best ved å ligge sammen. De vekker ikke hverandre, i hvert fall ikke enda. Har lekegrind som seng i stua som de sover i på dagen. Hva slags seng har du kjøpt til dem?

Annonse

har fått to sprinkelsenger, men tenkte gjøre bare den ene klar først så de kan sove sammen i den, v siden av meg;) i stua skal jeg også ha lekegrind som jeg håper de kan sove i på dagen:)

hørtes genial ut den vuggen du har!!

har inntrykk av at for de fleste så fungerer det å ha de i samme seng, men noen må skille dem allerede på sykehuset.. håper mine hører til de første;)

dette er spennende saker! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...