jadida Skrevet 24. oktober 2012 #1 Del Skrevet 24. oktober 2012 Hei! Tenkte å dele min lille historie. I følge hva fagmiljøet kategoriserer som habituell abort, hører jeg strengt tatt ikke inn her, men deler allikevel. Var her ofte for flere år siden, men har hatt en ganske lang pause. For min eks og meg tok det laaang tid å bli gravide. Da det endelig skjedde, mistet jeg to ganger på rad (SA rundt uke 9). Så stoppet det opp igjen, og vi var på venteliste for ass. befruktning da det forholdet gikk rett i grøfta. Et års tid senere, traff jeg en ny fyr. Han var det visst litt lettere å bli gravid med, for det skjedde da vi hadde vært sammen i et snaut år. Det endte dessverre også i en SA, også rundt uke 8. En grei lege på sykehuset sendte inn forespørsel om utredning for HA for meg, selv om det jo egentlig gjøres når man har hatt 3 på rad med samme partner. Fikk utredning etter ca 8-9 måneder, men de fant ikke noe galt. Nå etter sommeren ble jeg gravid igjen; hadde små blødninger rundt uke 7-9, så trodde alt gikk skeis denne gangen også, men nå er jeg 13+! Har hatt tre UL, den første tidlig i uke 7 da jeg var sikker på at dette gikk galt. Da skrev legen ut Albyl-E til meg - det skader jo ikke å prøve som hun sa. Hadde en UL til rundt uke 11, og fikk til slutt time også offentlig, så var der nå nylig og så det lille nurket hikke og virvle rundt! Så nå begynner jeg endelig å slappe av, og tør ta det inn over meg at vi skal bli foreldre! Lykke til, alle sammen Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143983586-det-kan-g%C3%A5-bra/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå