Gå til innhold

Influensavaksine?

Turbojenta og lillesøster

Anbefalte innlegg

Hei hei damer!

Var hos legen på kontroll idag og der hang det en lapp ang vaksinering mot influensa, fikk tankene mine litt i sving. Er det noen av dere som har tenkt å ta influensavaksine mot årets influensavirus? Eventuelt hva veier for/imot. Det blir jo anbefalt for gravide i 2. og 3. trimester men jeg er litt usikker på hva jeg skal gjøre. Har termin i midten av desember og tenker jo at det hadde vært utrolig kjedelig å ligge der med fødsel og influensa samtidig...Har igrunn nok med en av gangen ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143983563-influensavaksine/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal ikke ta den. Har aldri tatt vaksine for influensa, og kommer ikke til å gjøre det heller.

Har ikke noe god forklaring på hvorfor, men føler ikke for å få noe inn i kroppen som jeg ikke har kontroll på hva er. Mulig jeg er litt rar. Det får holde med de vaksinene man fikk som barn :)

Det hadde ikke falt meg inn egentlig... jeg tok heller ikke for svineinfluensa jeg da, for jeg fikk høre at det kunne være vanskelig å bli gravid da... noen mistet også... Så jeg er skeptisk til akkurat slikt, spesielt under graviditeten... Den får jeg ta når jeg blir gammel å kan bli alvorlig syk av en influensa. Nå er kroppen ung å sprek, å må lære seg å jobbe mot dette, ene å alene. :) Det er min mening :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...