Gå til innhold

Jeg er visst for feit for legen......!!

Anbefalte innlegg

Var på en sjekk hos legen m barnet mitt. Når han så meg brøt han ut om hvor feit,ja faktisk feit,jeg var blitt!!

Jeg ble faktisk så perpleks at jeg ikke fikk satt han på plass heller.....men var ikke d i overkant frekt? Eller er jeg hormonell som fremdeles sitter og irriterer meg over det?

Jeg har riktignok lagt på meg 11kg. Var slank før graviditet og er nå 31+5.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143983555-jeg-er-visst-for-feit-for-legen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han mente ikke STOR da?. sånn i magen.. Jeg og flere med meg bruker gjerne ordet feit for å beskrive noen som har blitt større, spesiellt gravide. Kan f.eks si. Herregud, så feit du har blitt da til en som har fått stor gravid mage.. KAN det ha vært sånn? Du er nok ikke TYKK..

Whaaat?? Jeg hadde ikke hatt mye lyst til å gjennomføre den legetimen når den blir innledet slik!! Synes man kan holde seg for god til å kommentere folks kropp og utseende, ikke minst når man gjerne er litt mer emosjonell enn ellers.

Nei....han sa feit. ordrett.

Var liksom litt overrasket. Mulig jeg er det,men syns d var så overraskende at en lege. Min fastlege,sa d sånn. Tenkt å ta d opp med ham neste gang.

Men.......jeg er 170cm,og selv om jeg ikke var heeeelt tipp topp før fødsel,var jeg i grei form m mine 63 kg. Jeg veier nå 74.....

Er kanskje litt mye oppgang,men har kraftig bekkenløsning og klarer ikke bevege meg nevneverdig.......

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...