Gå til innhold

Dere som har tatt CB med ukeindikator, og fått 1-2...

Anbefalte innlegg

Tar dere en ny hver uke da for å se stigning?? Eller slapper dere av med tanken at "nå er jeg gravid"?

Jeg skulle gjerne tatt en hver dag ;) Men mannen syns jeg er gal, hihi :)

Men testet svakt positiv 10 dpo med billigtest, på torsdag som var. Også 1-2 på søndag. Og i dag tok jeg en billigtest igår og den var helt klart sterkere enn torsdag, men ikke like sterk som teststreken.

Hadde dere slappet av med dette da??

Fortsetter under...

Jeg kommer til å gjøre det. Har fått samtykke ifra samboeren å teste en gang i uka til vi er passer 3+ på CB.

Det er fordi han vet jeg kommer til å slappe mye mer av om jeg får se bevis på at spiren har det sålangt bra :)

Jeg kommer til å gjøre det. Har fått samtykke ifra samboeren å teste en gang i uka til vi er passer 3+ på CB.

Det er fordi han vet jeg kommer til å slappe mye mer av om jeg får se bevis på at spiren har det sålangt bra :)

Tror jeg må prøve å få til det samme ja ;)

Har du fått 2-3 enda eller?

Prøvde i går men fortsatt 1-2 så nå skal jeg vente til lørdagen denne uka og neste uke.. siden jeg var 1-2 forrige lørdag.

Tålmodighet er ikke min store dyd når det kommer til dette :D

Spennende da. Vurderte om jeg skulle kjøpe en i dag og ta imorgen tidlig... Men skuffelsen hadde uansett blitt stor om det fortsatt stod 1-2 på den imorgen. Men det at billigtesten var tydelig sterkere i dag for jeg ta som et godt tegn :)

Annonse

Jeg har testet hver uke..

Testet første gang 11 DPO og fikk 1-2 uker

4+2 testet jeg og fikk 2-3 uker

5+1 testet jeg og fikk fortsatt bare 2-3 uker, men i dag 5+2 sto det 3+ og det kom kjemperaskt frem, mens testen i går sto og tenkte en eeeeevighet. Virker som kroppen kanskje tok et hopp i hcg fra i går til i dag. Uansett - syntes CB testene er fine til å roe nervene litt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...