Gå til innhold

Morgenkvalmen nå???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 15, og har vært en del plaget me kvalme denne gangen, men den verste sammenhengende kvalmen gav seg for et par uker siden. Siden da har jeg hatt noen episoder med oppkast, men mest om kvelden når jeg er trett og sulten. Så i går ble jeg plutselig kvalm etter frokost, og i dag var det første jeg gjorde på jobb å springe in på do og kaste opp... Vanligvis har jeg pleid å bli kvalm når jeg er sulten, men nå kommer det plutselig med en gang jeg har spist... Tror kanskje det er appelsinjuice jeg reagerer på.

Noen andre som fortsatt er kvalme? Og har det forandret seg med dere også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg husker at jeg var ganske kvalm med førstemann og kastet mye opp. Det var verst de tre første månedene, men så etterhvert ble jeg også morgenkvalm hvis jeg sto tidlig opp resten av svangerskapet og det hendte også at jeg kastet opp etter maten.

Men nå så har jeg bare vært litt kvalm og kastet opp i en måned( begynner på uke 11 i morgen). Forrige uke begynte det plutselig å bli bedre for meg, så nå håper jeg det holder seg sånn, men har det slik som deg at jeg er kvalm når jeg er sulten særlig på kvelden.

Så får vi se hvordan det blir. Men det kan jo hende at det er noe du reagere på også.

Skrevet

14+4 idag og på nippet til å bli lagt inn for væskepåfyll. Sliter med matlyst og kvalme/oppkast. Er100% sykmeldt og godt er det. Får konsentrert meg om å spise.

Skrevet

Var kvalm til uke 20,så tror ikke det er uvanlig,men veldig forskjell fra kvinne til kvinne

Skrevet

Takk, godt å vite at jeg ikke er alene... Håper det går bedre med deg snart Hannepålandet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...