Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2012 #1 Skrevet 24. oktober 2012 Har dere møtt falske personer eller folk som prøver å ødelegger for dere? Isåfall, hvordan merket dere det?
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2012 #2 Skrevet 24. oktober 2012 Ja, og hun prøvde vel heller ikke skjule det. Var min samboers ex som ikke ville at vi skulle være sammen, så da gikk hun rundt og finet seg til vennene våre for å spre løgner om enten han til mine venner og meg til hans venner. Gikk til familiene og spredte generelt løgner rundt om. Prøvde også å så tvil i oss om hverandre. Hun fikk det da ikke til.. men gud så jeg hater falske personer!!
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 24. oktober 2012 #3 Skrevet 24. oktober 2012 Jeg har hatt venninner som har vært ufine i kommentarer og som har prøvd å drite meg ut, når jeg har snakket med menn som de sansynligvis har vært interessert i. Det har jeg aldri skjønt noe av. Har alltid hatt type selv, og har aldri gitt uttrykk for at jeg er interessert i noen av dem jeg har snakket med heller. Det synes jeg er falskt. Venninne i et øyeblikk, og bitch i neste:-P
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2012 #4 Skrevet 24. oktober 2012 Møtt en veldig falsk person. Var sjefen min. H*n løy oss ansatta rett opp i trynet og snakket skikkelig mye drit om oss når en av oss ikke var på jobb osv. Fant ut av det da vi ansatte snakket litt sammen og en turte å nevne det sjefen sier. Plutselig kunne alle fortelle at sjefen snakket drit om alle. Sjefen er selvfølgelig verdens koseligste utad.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2012 #5 Skrevet 24. oktober 2012 Det kryr dessverre av slike. Kvinner er absolutt verst. Så blid mot den det gjelder. For så å spy ut galle bak ryggen på samme person.
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 24. oktober 2012 #7 Skrevet 24. oktober 2012 Har to episoder i livet mitt relatert til falske personer som har gått veldig inn på meg. Første var på vgs, ei som var manipulerende i tillegg til å være falsk..i etter tid tror jeg hun må ha vært psykopat. Andre var for ikke så veldig lenge siden, gikk bak ryggen på meg og såret meg på verst tenkelige måte.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2012 #8 Skrevet 24. oktober 2012 Ja, og jeg var så dumt og stolte blind på henne. Fant ut i ettertid at hun har løyet om meg til mine ex'er, tatt de fra meg, løyet om meg til venner osv. Hun har til og med hatt i dop i drinkene mine når vi var ute sammen. Fant ut av det i ettertid. Har så lyst til å hevne meg, men jeg har det bra nå og jeg vil ikke være en psykopat og falsk som henne.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2012 #9 Skrevet 24. oktober 2012 Hei Mine Er bare nygjerrig. Hva gjorde den personen?
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 24. oktober 2012 #10 Skrevet 24. oktober 2012 Hei Mine Er bare nygjerrig. Hva gjorde den personen? Har ikke lyst til å legge det ut her i "frykt" for å bli gjenkjent av venner og slekt. Men kan si så mye at den personen har prøvd å ødelegge så mye..kommer aldri til å tilgi. Skjønner ikke at det finnes slike personer. Hater falske mennesker!
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2012 #11 Skrevet 24. oktober 2012 Hei Mine Takk for svar. Skjønner at du ikke vil legge ut her, men lurer på om du fortsatt er bitter på den personen og hvordan har du klart å komme deg over bitterheten. Jeg har også hatt en person som jeg trodde var min venn, men som viste seg å være skikkelig falsk. Hun kunne ha ødelagt livet mitt for alltid.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2012 #12 Skrevet 24. oktober 2012 Jada....En slektning jeg har stått ved siden av i tykt og tynt. Aldri sett på det som noe offer eller noesom har "gått i veien" for andre ting i livet mitt. Har bare vært naturlig og stille opp og være støttende i vanskelige perioder. Plutselig blir jeg (selv om det prøves og holdes skjult bak fine ord) anklaget for og være ond og egostisk og at denne personen ikke kan ta hensyn til hva jeg ønsker og gjøre nå, denne personen må tenke på seg selv først..For det er et veldig urimelig krav fra min side, og jeg utnytter en annen person for å få det til og gå min vei. Mens denne andre personen derimot ønsekr det "min vei";- men har ikke samvittighet til og si det til denne personen som plutselig har vist en skremmende side ved seg selv.. I de tilfeller jeg har stilt opp, har det vært fordi denne "svikefulle" har treng støtte mot andre personer.......Og jeg føler nå at jeg kanskje har støttet feil personer i disse "kampene":...For måten jeg ble "tilsnakket" på var akkurat samme måte denne personen snakket til de jeg var med på og "beskylde" for kynisme, egoisme og utnyttelse..Nå er det JEG som er "den slemme".....Og jeg ble så fryktelig, fryktelig skuffet....Driter i om jeg mister denne muligehetn som er stridens kjerne, det betyr ingenting. Jeg er lei meg, sint og litt skremt, over hvordan denne svikeren kan oppføre seg. Og at alle de gangene vi har grått sammen, jeg har grått alene av fortvilelse over dennes situasjon, jeg har støttet og oppmuntret. Da føltes det bare fint og hjelpe..Nå føler jeg at det har vært ren utnyttelse, har iallefall ikke betydd noe til eller fra for denne personen... Er sikkert helt uforståelig det jeg har skrevet, for vil ikke at noen skal skjønne hvem vi er. Ingen vet om dette sviket enda,- for jeg vil ikke at det skal gå ut over flere...Så jeg holder det inne,- men tror at denne sanne ansikt snart kommer frem..(For jeg har VIRKELIG mitt på det tørr her altså....Beskyldningene finnes det ikke hold i, finnes til og med vitner om akkurat det motsatte hun sier jeg gjør, er sant!!!) Og da vil ting skje fort tror jeg..I dennes disfavør. Da Må jeg bare greie og holde meg tilbake og ikke prøve og hjelpe.....Selv om det er familie...
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 24. oktober 2012 #13 Skrevet 24. oktober 2012 (endret) Hei Mine Takk for svar. Skjønner at du ikke vil legge ut her, men lurer på om du fortsatt er bitter på den personen og hvordan har du klart å komme deg over bitterheten. Jeg har også hatt en person som jeg trodde var min venn, men som viste seg å være skikkelig falsk. Hun kunne ha ødelagt livet mitt for alltid. Når det gjelder den første episoden, så er jeg ikke bitter lenger..det er så lenge siden,men vi er ikke venner for å si det sånn. Det andre som skjedde for ikke så veldig lenge siden jobber jeg med. Bitterheten sitter vel litt i fremdeles, for hun som hos deg var et hårstrå fra å ødelegge mitt liv for alltid og. Eller, hun ødela det egentlig så og si. Jeg har vært veldig veldig langt nede, har vansker for å stole på personer igjen etter dette. Vi har mange felles venner, og jeg orker ikke å møte hun igjen. Hun er null for meg, luft. Ingen av våres felles venner vet hva hun har gjort fordi jeg ikke orker mer drama rett og slett. Det er tungt innimellom, men jeg merker at så lenge jeg slipper å ha noe med hun å gjøre..slipper å se henne, snakke om hun, så hjelper det på. Blir bedre for hver dag som går Det tøffeste for meg var å overse hun, jeg har ikke konfrontert henne. Jeg har ikke sagt et ord! Hun vet hva hun har gjort, og jeg sier bare KARMA! Håper du kommer deg igjennom din episode anonym. Klem til deg. Endret 24. oktober 2012 av Mine ♥ ♥ ♥
*SommerFrisk* Skrevet 24. oktober 2012 #14 Skrevet 24. oktober 2012 Ja, og jeg var så dumt og stolte blind på henne. Fant ut i ettertid at hun har løyet om meg til mine ex'er, tatt de fra meg, løyet om meg til venner osv. Hun har til og med hatt i dop i drinkene mine når vi var ute sammen. Fant ut av det i ettertid. Har så lyst til å hevne meg, men jeg har det bra nå og jeg vil ikke være en psykopat og falsk som henne. hva i huleste sabeltann er det du sier!? Hu har gitt deg dop uten at du har visst om det!? Det er det styggeste jeg har hørt en "venninne" gjøre. Skjønner at det har fristet å.hevne seg,.men så.psyko er det virkelig ikke verdt å forsøke å være ei gang. Noen mennesker er helt utrolige. nå ble jeg forbanna
*SommerFrisk* Skrevet 24. oktober 2012 #15 Skrevet 24. oktober 2012 Hei Mine Takk for svar. Skjønner at du ikke vil legge ut her, men lurer på om du fortsatt er bitter på den personen og hvordan har du klart å komme deg over bitterheten. Jeg har også hatt en person som jeg trodde var min venn, men som viste seg å være skikkelig falsk. Hun kunne ha ødelagt livet mitt for alltid. veldig trist at folk setter sitt eget ego fremfor andre menneskers beste. uansett hva det var, så høres det alvorlig ut, og det rr trist:(
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2012 #16 Skrevet 24. oktober 2012 Hei Mine Takk for svar. Skjønner at du ikke vil legge ut her, men lurer på om du fortsatt er bitter på den personen og hvordan har du klart å komme deg over bitterheten. Jeg har også hatt en person som jeg trodde var min venn, men som viste seg å være skikkelig falsk. Hun kunne ha ødelagt livet mitt for alltid. Når det gjelder den første episoden, så er jeg ikke bitter lenger..det er så lenge siden,men vi er ikke venner for å si det sånn. Det andre som skjedde for ikke så veldig lenge siden jobber jeg med. Bitterheten sitter vel litt i fremdeles, for hun som hos deg var et hårstrå fra å ødelegge mitt liv for alltid og. Eller, hun ødela det egentlig så og si. Jeg har vært veldig veldig langt nede, har vansker for å stole på personer igjen etter dette. Vi har mange felles venner, og jeg orker ikke å møte hun igjen. Hun er null for meg, luft. Ingen av våres felles venner vet hva hun har gjort fordi jeg ikke orker mer drama rett og slett. Det er tungt innimellom, men jeg merker at så lenge jeg slipper å ha noe med hun å gjøre..slipper å se henne, snakke om hun, så hjelper det på. Blir bedre for hver dag som går Det tøffeste for meg var å overse hun, jeg har ikke konfrontert henne. Jeg har ikke sagt et ord! Hun vet hva hun har gjort, og jeg sier bare KARMA! Håper du kommer deg igjennom din episode anonym. Klem til deg. Hei igjen Mina og til alle som har svart Takk for svar. Det er godt å høre at det ikke bare er meg som har opplevd det. Heldigvis har jeg det bra med meg selv og jeg håper også at karma vil ta henne. For jeg tror på rettferdigheten. For det hun gjorde er rett og slett ondt. å prøve å ta en annen persons liv og at på til inkludere andre uskyldige personer. Jeg er fortsatt bitter, men samtidig så synes jeg synd på henne også. For hun må ha det virkelig vondt med seg selv. En person som prøver å ødelegge for andre må ha det skikkelig, skikkelig vondt.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2012 #17 Skrevet 24. oktober 2012 Ja, og jeg var så dumt og stolte blind på henne. Fant ut i ettertid at hun har løyet om meg til mine ex'er, tatt de fra meg, løyet om meg til venner osv. Hun har til og med hatt i dop i drinkene mine når vi var ute sammen. Fant ut av det i ettertid. Har så lyst til å hevne meg, men jeg har det bra nå og jeg vil ikke være en psykopat og falsk som henne. hva i huleste sabeltann er det du sier!? Hu har gitt deg dop uten at du har visst om det!? Det er det styggeste jeg har hørt en "venninne" gjøre. Skjønner at det har fristet å.hevne seg,.men så.psyko er det virkelig ikke verdt å forsøke å være ei gang. Noen mennesker er helt utrolige. nå ble jeg forbanna ønsker ikke å hevne meg over den personen. Tror heller på karma, men jeg føler bitterheten, skammen og naivitet over meg selv hvorfor jeg ikke så det selv og det var mange som advarte meg mot henne. Synes synd på henne også. For en person som er full av ondskap må ha virkelig, virkelig vondt med selv.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2012 #18 Skrevet 24. oktober 2012 Ja, slike har jeg selvfølgelig møtt noen av. De to værste var lærere som heldig vis gikk langt over streken og ble "oppdaget". Egentlig tror jeg de fleste av oss kan være litt falske noen ganger, men for enkelte kan det være ekstremt.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2012 #19 Skrevet 24. oktober 2012 Har to episoder i livet mitt relatert til falske personer som har gått veldig inn på meg. Første var på vgs, ei som var manipulerende i tillegg til å være falsk..i etter tid tror jeg hun må ha vært psykopat. Andre var for ikke så veldig lenge siden, gikk bak ryggen på meg og såret meg på verst tenkelige måte. Jeg har også vært borti ei som sikkert er noe innenfor psykiatri-området. Jeg liker ikke sette diagnoser på andre, men denne her Må være iallefall narsissistisk. Hun går bak ryggen på alt og alle, snakker dritt om den personen som i ene øyeblikket er bestevenninne. Sånn gjør hun med alle. Tråkker på alt og alle for å få det slik hun selv vil (til og med sine egne barn). Trist og se, og jeg kjenner at jeg er veldig bitter på denne damen (vi står midt oppi dramaet nå). Hvordan greide du å "bli kvitt" bitterheten? Var det noe som bare ble bedre over tid? Jeg tenker også som deg, at karmaen kommer tilslutt. Det er bare sykt vanskelig å vente på den karmaen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå