Gå til innhold

Jeg venter mens til lørdag og merker INGEN symptomer, kan jeg være gravid?

Anbefalte innlegg

Seriøst, jeg kjenner jeg blir stresset av at alle kjenner symptomer så tidlig.. Vi har hatt sex i god tid og under el, el ble påvist gjennom tester og livmortappen var åpen. Jeg har null symptomer. Kan jeg være gravid?

Fortsetter under...

• 4 uker senere...

Jeg og venter mens til helgen og kjenner INGEN tegn til d.. Og d har eg vanligvis, har og vært uforklarlig kvalm og utfloden min har vært rar!

Så får vel bare vente og se ;-)

Jeg venter mens på fredag og er så usikker, har hatt mens lignende smerter igår og idag, men ikke noe "rødlig" utflod, som jeg pleier å få før mens(sorry detaljer) men forbedreder meg på å få mens, er så redd for å bli kjempe skuffa..

Jeg hadde ingen spesielle symptomer i den syklusen jeg ble gravid. Ikke mist håpet av den grunn!Jeg hadde ingen spesielle symptomer i den syklusen jeg ble gravid. Ikke mist håpet av den grunn!

Sist gang jeg ble gravid, hadde jeg heller ingen symptomer. Da TR ikke dukket opp på selve IKM dagen, testet jeg positivt. 2 tydelig streker lyser mot meg.

Er prøver atter en gang, er inne i 4pp. Har IKM dag på søndag. Merkes heller ingen symptomer jeg heller. Håper det er graviditetstegn denne gangen her og ;)

Du får lykke til, håper du er gravid :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...