Gå til innhold

har våknet noen netter av følelsen av å ikke få puste...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heia, jeg ar litt av det samme på dagtid, men det er fordi baby ligger så langt oppe i magen..

Vet du hvordan baby ligger?

Han ligger med hodet ned og presser rompa godt opp mot ribbeina, hodet er ikke festet så han ligger nok med hodet litt høyt der nede;)

Men tror ikke dette har noe med at jeg våkner å må gispe etter luft å gjøre?

Heia, jeg ar litt av det samme på dagtid, men det er fordi baby ligger så langt oppe i magen..

Vet du hvordan baby ligger?

Han ligger med hodet ned og presser rompa godt opp mot ribbeina, hodet er ikke festet så han ligger nok med hodet litt høyt der nede;)

Men tror ikke dette har noe med at jeg våkner å må gispe etter luft å gjøre?

Usikker, men nevnte for jm på time i dag at jeg sliter med det når jeg sitter f.eks, og når jeg ligger på siden, helst venstresiden.., da sa Jm at det er pga at baby det presser på alt som er i magen...

Håper det blir bedre fort ;)

Kanskje det kan være at du har ligget på denne vena som liger i ryggen??

Jeg får også en sånn hjelp gi meg luft følelse når jeg ligger rett ut på ryggen, og jordmor nevnte da at vi har en slags vene eller åre med blod eller oksygen eller noe, som noen gravide lett reagerer på når man ligger på rygg.

Dette har jeg hatt i fler Mnd, om jeg havner på rygg/noen ganger på siden og når jeg snur meg i senga. Er denne vena for min del, noenganger hører sambo meg før jeg merker det selv, at jeg begynner puste rart og da får jeg et dult og så snur jeg meg:)

Annonse

Har hatt det på samme måte men nå i uke 37 har jeg det mye bedre. Jeg sov på venstresiden da jeg hadde tungt for å puste, funket fint for meg da. Men kunne ikke ligge på noen annen måte så det var litt plagsomt.

sovnet en gang på rygg og våknet med at jegfikk null luft..måtte reise med opp å full fart å hive etter pusten.trodde jeg skulle kveles...etter dette har jeg sovet med 4 puter stablet så jeg aldri ligger flatt ut.. har ikke opplevd det siden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...