olebrum30_05&09&13 Skrevet 23. oktober 2012 #1 Skrevet 23. oktober 2012 begynte igår med skikkelig vondt i tinningen på høyre side samtidig som jeg fikk kraftig hodeverk.. gikk ikke bort med paracet og har hatt migrene før og det var ikke så kraftig som migrene.. pluss at det stråler nedover kjeven og i øyret. føler meg øm på høyre side.. gikk litt bort igår men er kommet tilbake nå så tror bare jeg får ringe legen imorgen.. lurte bare på om andre hadde opplevd lignende..
BareMas Skrevet 23. oktober 2012 #2 Skrevet 23. oktober 2012 Spenningshodepine? Det lureste om det er tilfelle er nok å legge fra seg pc og slå av tv, og prøve å styre unna slike ting så langt det lar seg gjøre en liten periode, evnt begrense bruken på generell basis. Det bruker å hjelpe her.
olebrum30_05&09&13 Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter #3 Skrevet 23. oktober 2012 jah kanskje.. håper det.. får litt "hetta" når det er uvanlige smerter i hode.. takk for svar,
lille sprelle Skrevet 24. oktober 2012 #4 Skrevet 24. oktober 2012 Jeg gjetter også på spenningshodepine. Ta deg en skikkelig trimtur - tøy ut - avspenn - natta!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå