Gå til innhold

Dere som har brukt pergo.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde bivirkninger, ja, humørsyk som fanken! Sint, trist, og glad om hverandre konstant! Lite kroppslige virkninger da. Jeg fikk litt hodepine av dem, men det kan ha vært fordi jeg stresset litt mer i den perioden (det er jo litt stressende å være så skiftende i humøret!). Ellers tror jeg det var lite kroppslige virkninger, om noen flere i det hele tatt.

Lykke til :) (og be mannen din om å være tålmodig og grei med deg denne perioden, slik at du får slappet litt av. Slapper du av, vil jo sjansen for å bli gravid, øke).

Jeg har tatt 3 enkle pergotime kurer,og hadde veldig lite bivirkninger av de kurene.

Hvis legen mente at det var farlig,så hadde dem ikke anbefalt det heller,så slapp av og ikke tenk så mye. Utrolig hva psyken kan gjøre med en,hvis man legger for mye i det.

Jeg blei foresten gravid på min 3 kur :D

Lykke til!

Annonse

Jeg skal også begynne på pergo innen et par uker (håper jeg). Har så ustabile sykluser og har tydeligvis ikke hatt eggløsning denne mnd. så håper bare tanta kommer snart.... Hadde vært fint å høre hvordan det gikk med deg når du starter opp! Lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...