Gå til innhold

Har ikke hørt noe fra st olavs enda - sjekket nettsiden deres: 5mnd ventetid!!!!!! :(:(:(

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Anbefaler å ta utredningen hos Medicus, så og si ingen ventetid:-) fastlegen kan sende henvisning dit! Man må regne med å betale det selv, men er ikke så mye. Du kan sjekke hjemmesiden for priser og info!

Vi tok utredning der, veldig koselige folk som jobber der pluss at du ikke trenger vente i månedsvis for å komme inn:)

er ingen vits å få de til å sende hendvisningen om den allerede er sendt??7

jeg var på utredning til medicus, så tok jeg behandlinga på st.olavs

Hva mener du? Er det ingen vits eller er det vits?

Annonse

Hvorfor er det ikke noen "vits" i det da? Jeg syns definitivt det er verdt det, vet hvor vondt det er å prøve lenge uten resultat. Prøvde selv i 1 1/2 år før vi ble utredet, fant ut at vi må ha hjelp for å klare det. Og vet hvor vanskelig det er med ventetid osv, når alt man ønsker seg er barn!

Har du smerter?

Ja, har vondt i magen - på begge sider. Lurer på om det er på eggstokkene eller noe.

Hvis du har smerter er det uholdbart at du skal gå å vente på utredning! Jeg dro til fastlegen og sa at jeg SKAL inn på St. Olavs fort som faen, hvis ikke dro jeg til Ullevål. Dermed sendte han krass purring til St. Olavs og fikk time etter 1.5 uke! Har endometriose og ikke faen om de får herje som de vil med meg! Hett tips!

Har du smerter?

Ja, har vondt i magen - på begge sider. Lurer på om det er på eggstokkene eller noe.

Hvis du har smerter er det uholdbart at du skal gå å vente på utredning! Jeg dro til fastlegen og sa at jeg SKAL inn på St. Olavs fort som faen, hvis ikke dro jeg til Ullevål. Dermed sendte han krass purring til St. Olavs og fikk time etter 1.5 uke! Har endometriose og ikke faen om de får herje som de vil med meg! Hett tips!

Takk for tips LilleFie. Men jeg var så dum at jeg ringte i dag bare for å "høre". De sa at vi straks kom til å få brev i posten, med beskjed om å ta sædprøve og hormonprøve også får vi vente i 4-5mnd på time og svar på dette. Litt dumt å komme etterpå å klage på smerter?

Har du smerter?

Takk for tips LilleFie. Men jeg var så dum at jeg ringte i dag bare for å "høre". De sa at vi straks kom til å få brev i posten, med beskjed om å ta sædprøve og hormonprøve også får vi vente i 4-5mnd på time og svar på dette. Litt dumt å komme etterpå å klage på smerter?

No prob :) Jeg kan ikke fatte at det skal ta sånn tid, noe må være riv ruskende galt hos dere. Når jeg skulle ta mine blodprøver fikk jeg med rekvisjonen fra gynekolog og måtte ta blodprøvene allerede neste syklus, på 2 mensdag. Fikk jo svar etter bare ei uke eller noe om at det var ok, og mannen tok sædprøve og fikk svar etter 14 dager eller noe sånt. Blir så forbanna over sirupsmølla i helsevesenet. Stå på krava!

ikke at det er en vits nei,men om hendvisning allerede er sendt, så hvorfor sende den 2 ganger. man må ikke glemme at det er mange som står i kø, ingen grunn for at akkurat du skal få sniiike deg frem i køa.

alle er i samme sitasjon og må bare vente til man får komme seg inn.,

men for å gjøre tiden kortere når du først kommer inn, kan du jo sjekke eggledere, og om du har eggløsning, og mannen sjekke spermen på privat klinikk.

det er bare å si du ønsker en utredning mens du står i kø, så får du dem til å sende journalen din over når du er ferdig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...