Gjest Leaf Skrevet 27. oktober 2012 #76 Skrevet 27. oktober 2012 I dag prøvde jeg Bright Chrystal fra Versace. Den luktet kvalmende på meg. Frem til nå har jeg brukt: Fresh laundry fra CLEAN. Den er god og frisk. Kjenner jeg er nysgjerrig på Tova sin, men etter googling og kom inn på denne siden http://tovaperfume.b...-de-parfum.html kjenner jeg usikkerhet, siden mange hevder den har endret innhold og nå lukter insektsspray... Noen som vet noe om dette? Ja, men det er ikke den jeg bruker. Den jeg bruker lukter fantastisk godt. Og siden du liker Clean serien(som jeg og gjør) burde du prøve den Kjøpte den på et parfymeri i Mosjøen faktisk, da jeg var på besøk hos noen der. Takk, da skal jeg prøve denne! Jeg sjekket på mitt lokale parymeri i dag, men de hadde den ikke der Du så linken jeg la ved ja? Kan love du ikke kommer til å angre Den lukter best hvis du sprayer noen dusjer ut i rommet og snurrer deg gjennom den
HTC Skrevet 27. oktober 2012 #77 Skrevet 27. oktober 2012 Takk, så linken, men de hadde den ikke inne? Det sto noe i kommentarfeltene der også om at lukten hadde forandret seg, men hvis du også liker CLEAN serien som meg, så er jeg enda mer gira på å teste ut Tova :-)
Lalina Skrevet 27. oktober 2012 #78 Skrevet 27. oktober 2012 Carolina herrera - new york party. tung, sexy og på meg blir den en skikkelig wowparfyme. En sprut holder i lange baner og den passer kun til fest.
BellaSuz Skrevet 28. oktober 2012 #80 Skrevet 28. oktober 2012 Hugo boss orange for women. Nyyyyydelig! :-)
Bananen Skrevet 28. oktober 2012 #81 Skrevet 28. oktober 2012 Den beige lacoste elsker jeg:-) men den er vanskelig å få tak i!! Har bare funnet den på danskebåten (husker ikke hvem av de). Men den lukter helt fantastisk!!
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2012 #82 Skrevet 30. oktober 2012 Nå har jeg Ebay' et så det holder, og på tur hjem er: Lust fra Lush Agent Provocateur Apparition fra Ungaro Narciso Rodrigues for her Musc Har noen av dere prøvd dem? Har aldri sniffet på noen av dem, kun lest reviews i hopetall så her er det blindkjøp på gang - men jeg føler meg eksperimentell, så here we go! Tror jeg vil prøve Poeme også etterhvert (men den var jo dyr, så jeg venter) Takk for tips, jenter! HI Nå har jeg Ebay' et så det holder, og på tur hjem er: Lust fra Lush Agent Provocateur Apparition fra Ungaro Narciso Rodrigues for her Musc Har noen av dere prøvd dem? Har aldri sniffet på noen av dem, kun lest reviews i hopetall så her er det blindkjøp på gang - men jeg føler meg eksperimentell, så here we go! Tror jeg vil prøve Poeme også etterhvert (men den var jo dyr, så jeg venter) Takk for tips, jenter! HI Ja, nå har jeg fått litt dufter i hus og testet littegranne Agent Provocateur - ok og spennende, men litt for skarp etter min smak. Kommer til å bruke den, men må være veldig forsiktig med hvor mye jeg har på. Apparition fra Ungaro - Veldig god, liker komboen av bringebær og musk light. Mangler en dybde, men veldig fin som hverdagsparfyme Narciso Rodrigues for her Musc - spesiell. Hadde forventet mer muskpreg kanskje. Synes kanskje den er for voksen for meg (er 35), tror lukten kommer til å vokse på meg - den er spesielt god etter 3-4 timer synes jeg. Jeg har også kjøpt Gianfranco Ferre - og den liker jeg. Minner veldig mye om Poeme som jeg fikk prøve hos en venninne, men synes faktisk denne er bedre. Søtere og tyngre enn jeg er vant til, men dette er en lukt som får meg til å sniffe på håndleddet ofte. Venter enda på Lush Lust - den er jeg veldig spent på! HI
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2012 #83 Skrevet 30. oktober 2012 noen tips til en god parfyme for de litt større damene da? jeg har en litt søtlig kroppslukt så jeg kan ikke bruke tunge og søte parfymer. jeg har bright crystal fra versace men den lukter dritt på meg. har også et par andre men jeg lukter seriøst svette etter et par minutter. Bruker nå be delicious fra DKNY, men den er litt hverdagslig blitt. noen tips til en god parfyme for de litt større damene da? jeg har en litt søtlig kroppslukt så jeg kan ikke bruke tunge og søte parfymer. jeg har bright crystal fra versace men den lukter dritt på meg. har også et par andre men jeg lukter seriøst svette etter et par minutter. Bruker nå be delicious fra DKNY, men den er litt hverdagslig blitt. Har du prøvd Noa by Cacharel? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå