Gå til innhold

Jeg leter etter ny parfyme - ønsker meg en skikkelig "head-turner!"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Elsker selv Ralph fra Ralph Lauren (den turkise), men får masse skryt for Coolwater fra Davidoff.. smile.png Men de er friske da, vi har neppe samme smak hvis du liker musk..

Er du mann? Trodde Coolwater fra Davidoff var for menn. Er i hvert fall den mannen min bruker... Men enig i at den lukter godt... ;-)

Skrevet

Jeg elsker og bruker Versace woman og mange som har spurt meg hvilken parfyme jeg bruker :)

Synes også issey miyake er nydelig.

Skrevet

Nå har jeg Ebay' et så det holder, og på tur hjem er:

Lust fra Lush

Agent Provocateur

Apparition fra Ungaro

Narciso Rodrigues for her Musc

Har noen av dere prøvd dem?

Har aldri sniffet på noen av dem, kun lest reviews i hopetall så her er det blindkjøp på gang - men jeg føler meg eksperimentell, så here we go! :D

Tror jeg vil prøve Poeme også etterhvert (men den var jo dyr, så jeg venter)

Takk for tips, jenter!

HI

Skrevet

Har nettopp funnet en ny duft som jeg elsker; Diorissimo fra Dior.

Den lukter liljekonvall.

Den er fantastisk! Hvor får du kjøpt den? Fikk min fra USA, har ikke sett den noen andre steder.

Skrevet

IDOLE fra Armani...........helt fantastisk (på meg i hvertfall ;))

Skrevet

Den lukter liljekonvall.

Den er fantastisk! Hvor får du kjøpt den? Fikk min fra USA, har ikke sett den noen andre steder.

Kjøpte den for litt siden på et parfymeri på Galleriet i Bergen ;)

Gjest sug lut
Skrevet

....bare så synd at det som lukter godt på en stinker på en annen...

Ah, åttitallsflashback. Private Collection som på venninnen min var sofistikert luktet wc-blokk på meg... for ikke å snakke om at alle i hele verden trodde de kunne bruke Poison...
Skrevet

Om sommaren likar eg ssesongduftene til escada.

No brukar eg Laura.

Skrevet

Burberry sine : Spesielt london, sport og weekend, alle er gode.

Skrevet

Elsker selv Ralph fra Ralph Lauren (den turkise), men får masse skryt for Coolwater fra Davidoff.. smile.png Men de er friske da, vi har neppe samme smak hvis du liker musk..

Er du mann? Trodde Coolwater fra Davidoff var for menn. Er i hvert fall den mannen min bruker... Men enig i at den lukter godt... ;-)

Fins i dameversjon også. Kjempegod, har brukt den før..
Skrevet

Black Crystal bruker jeg. Får spm nesten daglig fra både kvinner og menn om hvilken parfyme jeg bruker:-)

Skrevet

Den er Fra Versace forresten:-)

Skrevet

Black Crystal bruker jeg. Får spm nesten daglig fra både kvinner og menn om hvilken parfyme jeg bruker:-)

Da bruker du for mye! Man skal helt opp i noen for å lukte parfymen.

Skrevet

Poeme er ikke god!! Søt og tung.

Skrevet

noen tips til en god parfyme for de litt større damene da? jeg har en litt søtlig kroppslukt så jeg kan ikke bruke tunge og søte parfymer.

jeg har bright crystal fra versace men den lukter dritt på meg. har også et par andre men jeg lukter seriøst svette etter et par minutter. Bruker nå be delicious fra DKNY, men den er litt hverdagslig blitt.

Skrevet

Hypnotic Poison fra Christian Dior..Rund, dyprød flaske med sort topp. Personlig liker jeg lette dufter, denne er veldig "Mørk og mystisk".Litt søt, krydret, men alikevel lett... :)

Skrevet

Anbefaler Tova på det sterkeste! Helt fantastisk godt, og gjett om jeg får spørsmål om hvordan jeg kan lukte så godt!! Alt i fra arbeidskollegaer til bekjente som gjerne vil ha en ekstra lang klem siden de synes jeg luker så godt!

Koster 600kr, men min har vart i to år. Er nok med en spray eller to, og du lukter helt til neste dag!

Den nydeligste parfymen jeg noen gang har hatt!

PRøV PRøV PRøV :D

Skrevet

Den lukter liljekonvall.

Kjøpte den for litt siden på et parfymeri på Galleriet i Bergen ;)

Fantastisk! Da blir det tur på Galleriet neste gang jeg er i sentrum :)

Skrevet

Elsker Lolita Lempicka(lilla epleflaske) sin, den har jeg fått masse skryt for.

Ellers så er jeg veldig glad i Valentino sine, Gaultier, Laura Biagiotti+++ :)

Skrevet

Anbefaler Tova på det sterkeste! Helt fantastisk godt, og gjett om jeg får spørsmål om hvordan jeg kan lukte så godt!! Alt i fra arbeidskollegaer til bekjente som gjerne vil ha en ekstra lang klem siden de synes jeg luker så godt!

Koster 600kr, men min har vart i to år. Er nok med en spray eller to, og du lukter helt til neste dag!

Den er umulig å få tak i.

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Poeme er ikke god!! Søt og tung.

Søt? Den er krydret, men ja, den er tung ;)

Er ikke sikkert du liker den eller at den lukter godt på deg, men på meg er den helt super! Jeg elsker den og får, uten unntak, alltid skryt av menn for at jeg lukter godt :P

Jeg derimot, kan ikke bruke søte parfymer, ala j'dore (?) og slike, den lukter nydelig på min blonde venninne, men den lukter høgg på meg som er så mørk.. Jeg må ha tunge og krydret parfymer.

Men HI må jo bare prøve seg fram for å se om den passer henne ;)

Skrevet

Om sommaren likar eg ssesongduftene til escada.

No brukar eg Laura.

Akkurat det gjør jeg også :)

Skrevet

Den har jeg lyst til å prøve...ser det finnes flere Tova, hvilken mener du er best? Eller er det en som bare heter Tova?

Skrevet

Mamma`n til turbo skrev 26 oktober 2012 - 13:17:

Da bruker du for mye! Man skal helt opp i noen for å lukte parfymen." Jeg står ofte oppi noen i forbindelse med jobben min kjære deg. Samme når man sitter ved siden av hverandre på trikken osv. Hehe:-)

Skrevet

Nå spør jeg dumt her.. Men hvordan vet dere hvilke parfymer som lukter godt på dere?

Jeg har null peiling på hvordan ting egentlig lukter på meg. Går rundt med noia for at jeg kanskje stinker uten at jeg legger merke til det selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...