løvebrøl Skrevet 26. oktober 2012 #51 Skrevet 26. oktober 2012 Brigth crystal vercace elr Marc Jacobs sin den me.blomstetkorken. Ikke tunge kjerringlukt ;-)
☆☆☆ Skrevet 26. oktober 2012 #53 Skrevet 26. oktober 2012 Nå spør jeg dumt her.. Men hvordan vet dere hvilke parfymer som lukter godt på dere? Jeg har null peiling på hvordan ting egentlig lukter på meg. Går rundt med noia for at jeg kanskje stinker uten at jeg legger merke til det selv. Når du kjøper parfyme og har funne ei du likar tek du på deg den, og etter ei stund spør du nokon du er sikker på er ærlig om korvidt lukta er god på deg. Om den er det går du tilbake og kjøper.
LittLykkelig Skrevet 26. oktober 2012 #54 Skrevet 26. oktober 2012 Elsker selv Ralph fra Ralph Lauren (den turkise), men får masse skryt for Coolwater fra Davidoff.. Men de er friske da, vi har neppe samme smak hvis du liker musk.. Er du mann? Trodde Coolwater fra Davidoff var for menn. Er i hvert fall den mannen min bruker... Men enig i at den lukter godt... ;-) Hehe.. Den fins for kvinner også daaa
LittLykkelig Skrevet 26. oktober 2012 #55 Skrevet 26. oktober 2012 Jeg tror at den parfymen man ikke merker noe til (på seg selv) i løpet av dagen glir godt inn med ens egen lukt. Merker i allefall at noen av parfymene mine merkes godt i løpet av dagen, og det tror jeg ikke er meningen. Er ganske stor selv, og synes friske dufter passer best til meg. Hvis jeg prøver en sterkere eller søtere parfyme, føler jeg at jeg stinker parfyme hele dagen..
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 26. oktober 2012 #56 Skrevet 26. oktober 2012 (endret) Hva anbefaler flickorna? Jeg har tidligere likt Jean Paul Gaultier Classic og Body shop White Musk (den gamle originale) - og har egentlig ikke prøvd noe nytt på år og dag. Jeg ønsker meg en skikkelid "sex-parfyme" (hehe), en som får folk til å lure på hva det er som lukter så godt! Sexy Grafitti fra Escada! Gud som jeg drar menn når jeg har på den altså! Amore Amore fra Cacharel Ecco women fra Davidoff Jeg veksler mellom de over og jeg drar menn altså. Men husk at de må passe til din type da og din egen duft. Hjelper ikke om parfymen er god med ikke matcher deg. Jeg liker også Miracle fra Lancome, men den kler jeg ikke så jeg bruker den ikke. Men fantastisk lukt. Endret 26. oktober 2012 av Juliea - kukløsklan
Ikkenonick Skrevet 26. oktober 2012 #57 Skrevet 26. oktober 2012 Paco Rabanne . Black XS er min kvelds og nattparfyme Hypnose var den forrige (Lancome?) Før det var det Paco Rabanne - Ultraviolet
LanzaroteJenta Skrevet 26. oktober 2012 #58 Skrevet 26. oktober 2012 Fant etter mange års leting "min" parfyme. Acqua di Gio -Giorgio Armani. Det er kanskje ingen "partyparfyme" men til hverdags er den super. Har en Calvin Klein jeg pleide å bruke da jeg gikk ut (shit det er lenge siden..) Tror den heter "In 2 U" eller noe i den stilen.
Gjest Leaf Skrevet 27. oktober 2012 #59 Skrevet 27. oktober 2012 Anbefaler Tova på det sterkeste! Helt fantastisk godt, og gjett om jeg får spørsmål om hvordan jeg kan lukte så godt!! Alt i fra arbeidskollegaer til bekjente som gjerne vil ha en ekstra lang klem siden de synes jeg luker så godt! Koster 600kr, men min har vart i to år. Er nok med en spray eller to, og du lukter helt til neste dag! Den nydeligste parfymen jeg noen gang har hatt! PRøV PRøV PRøV Den er umulig å få tak i. Ja, dessverre er den blitt det. Men enkelte parfymerier har den. Og den kan vel bestilles over nett regner jeg sterkt med
Gjest Leaf Skrevet 27. oktober 2012 #60 Skrevet 27. oktober 2012 Anbefaler Tova på det sterkeste! Helt fantastisk godt, og gjett om jeg får spørsmål om hvordan jeg kan lukte så godt!! Alt i fra arbeidskollegaer til bekjente som gjerne vil ha en ekstra lang klem siden de synes jeg luker så godt! Koster 600kr, men min har vart i to år. Er nok med en spray eller to, og du lukter helt til neste dag! Den nydeligste parfymen jeg noen gang har hatt! PRøV PRøV PRøV Den har jeg lyst til å prøve...ser det finnes flere Tova, hvilken mener du er best? Eller er det en som bare heter Tova? Bare den som heter Tova Gjennomsiktig rekatangulær flaske med svart kork.
HTC Skrevet 27. oktober 2012 #61 Skrevet 27. oktober 2012 Jeg har lest at Tova har endret lukt og nå lukter vondt. Stemmer det?
C.L.H85 Skrevet 27. oktober 2012 #62 Skrevet 27. oktober 2012 Jil sander Sensation... Selges nesten ikke lenger, kan få ta i den på amazon og i Tyskland. Helt nydelig og mange som har stoppet meg for å spørre om den... Både menn og kvinner
Ooops I did it AGAIN Skrevet 27. oktober 2012 #63 Skrevet 27. oktober 2012 Jeg brukte Tova i mange år på nitti-tallet. Fikk masse komplimenter for den. Så jeg kjøpte den for et års tid siden. Den luktet ikke det samme:( Kjøpte meg Coco Mademoiselle, den synes jeg er god:)
mer enn bare mor Skrevet 27. oktober 2012 #64 Skrevet 27. oktober 2012 Alien! Den har jeg fått mange kommentarer på! Var samboeren som oppdaget den.. han var på byen og lukta en sykt god parfyme. Han måtte spørre ho som hadde den hva den het. Så kjøpte han den til meg Kanskje det var meg for jeg har hatt den parfymen og fikk mange kommentarer på den! Hehe Men anbefaler absolutt den! Pluss Hypnotic poison fra dior.. Den er også god.. Nå har jeg den nyeste fra Chanel og den er også veldig god men gjør ikke like mye ut av seg
Niccoline *savner_kulemage* Skrevet 27. oktober 2012 #65 Skrevet 27. oktober 2012 Hva med Lady Gaga sin? Fame heter den. Trodde den skulle være alt for voldsom jeg, men den er både sexy og ikke for intens syns jeg. Ellers hva med den nye fra Guerlain? http://www.sephora.com/la-petite-robe-noire-P375386 Jeg bruker JPG sin å for tiden
Kamomille Skrevet 27. oktober 2012 #66 Skrevet 27. oktober 2012 Ralph Lauren, Romance er utrolig god, men får bare den i taxfree. Ellers så er Laura sinnsyk god( den blå). Veldig frisk. ååå, jeg elsker Ralph Lauren "Romance". Ah! Holdt på å begynne å grine da ei på et parfymeri sa den var gått ut av produksjon... Må i så fall bare være i Norge det gjelder, hehe. Skal bestille den fra feelunique.com! De Den er absolutt ikke gått ut av produksjon. Jeg har nettopp kjøpt den på parfymeriet her! Dessuten har de den i Sverige og selvfølgelig på taxfree:)
Gjest Leaf Skrevet 27. oktober 2012 #67 Skrevet 27. oktober 2012 Jeg har lest at Tova har endret lukt og nå lukter vondt. Stemmer det? Jeg kjøpte min for to år siden, og den lukter det samme som den gjorde for 15 år siden. Men det er vist flere typer av merket tova ettersom jeg forstår. Men den jeg bruker, har ikke forandret seg på alle de årene i allefall
HTC Skrevet 27. oktober 2012 #68 Skrevet 27. oktober 2012 Jeg har lest at Tova har endret lukt og nå lukter vondt. Stemmer det? Jeg kjøpte min for to år siden, og den lukter det samme som den gjorde for 15 år siden. Men det er vist flere typer av merket tova ettersom jeg forstår. Men den jeg bruker, har ikke forandret seg på alle de årene i allefall Hva heter den du bruker?
Gjest Leaf Skrevet 27. oktober 2012 #69 Skrevet 27. oktober 2012 Jeg har lest at Tova har endret lukt og nå lukter vondt. Stemmer det? Jeg kjøpte min for to år siden, og den lukter det samme som den gjorde for 15 år siden. Men det er vist flere typer av merket tova ettersom jeg forstår. Men den jeg bruker, har ikke forandret seg på alle de årene i allefall Hva heter den du bruker? Tova- Beverly Hills heter den.
HTC Skrevet 27. oktober 2012 #70 Skrevet 27. oktober 2012 I dag prøvde jeg Bright Chrystal fra Versace. Den luktet kvalmende på meg. Frem til nå har jeg brukt: Fresh laundry fra CLEAN. Den er god og frisk. Kjenner jeg er nysgjerrig på Tova sin, men etter googling og kom inn på denne siden http://tovaperfume.blogspot.no/2008/12/tova-eau-de-parfum.html kjenner jeg usikkerhet, siden mange hevder den har endret innhold og nå lukter insektsspray... Noen som vet noe om dette?
HTC Skrevet 27. oktober 2012 #71 Skrevet 27. oktober 2012 Jeg har lest at Tova har endret lukt og nå lukter vondt. Stemmer det? Jeg kjøpte min for to år siden, og den lukter det samme som den gjorde for 15 år siden. Men det er vist flere typer av merket tova ettersom jeg forstår. Men den jeg bruker, har ikke forandret seg på alle de årene i allefall Hva heter den du bruker? Tova- Beverly Hills heter den. Hvor får du tak i den?
Gjest Leaf Skrevet 27. oktober 2012 #72 Skrevet 27. oktober 2012 I dag prøvde jeg Bright Chrystal fra Versace. Den luktet kvalmende på meg. Frem til nå har jeg brukt: Fresh laundry fra CLEAN. Den er god og frisk. Kjenner jeg er nysgjerrig på Tova sin, men etter googling og kom inn på denne siden http://tovaperfume.b...-de-parfum.html kjenner jeg usikkerhet, siden mange hevder den har endret innhold og nå lukter insektsspray... Noen som vet noe om dette? Ja, men det er ikke den jeg bruker. Den jeg bruker lukter fantastisk godt. Og siden du liker Clean serien(som jeg og gjør) burde du prøve den Kjøpte den på et parfymeri i Mosjøen faktisk, da jeg var på besøk hos noen der.
Gjest Leaf Skrevet 27. oktober 2012 #73 Skrevet 27. oktober 2012 I dag prøvde jeg Bright Chrystal fra Versace. Den luktet kvalmende på meg. Frem til nå har jeg brukt: Fresh laundry fra CLEAN. Den er god og frisk. Kjenner jeg er nysgjerrig på Tova sin, men etter googling og kom inn på denne siden http://tovaperfume.b...-de-parfum.html kjenner jeg usikkerhet, siden mange hevder den har endret innhold og nå lukter insektsspray... Noen som vet noe om dette? Ja, men det er ikke den jeg bruker. Den jeg bruker lukter fantastisk godt. Og siden du liker Clean serien(som jeg og gjør) burde du prøve den Kjøpte den på et parfymeri i Mosjøen faktisk, da jeg var på besøk hos noen der. Her er en link til den jeg bruker http://www.fragrancex.com/products/_cid_perfume-am-lid_T-am-pid_1280w__products.html
HTC Skrevet 27. oktober 2012 #74 Skrevet 27. oktober 2012 I dag prøvde jeg Bright Chrystal fra Versace. Den luktet kvalmende på meg. Frem til nå har jeg brukt: Fresh laundry fra CLEAN. Den er god og frisk. Kjenner jeg er nysgjerrig på Tova sin, men etter googling og kom inn på denne siden http://tovaperfume.b...-de-parfum.html kjenner jeg usikkerhet, siden mange hevder den har endret innhold og nå lukter insektsspray... Noen som vet noe om dette? Ja, men det er ikke den jeg bruker. Den jeg bruker lukter fantastisk godt. Og siden du liker Clean serien(som jeg og gjør) burde du prøve den Kjøpte den på et parfymeri i Mosjøen faktisk, da jeg var på besøk hos noen der. Takk, da skal jeg prøve denne! Jeg sjekket på mitt lokale parymeri i dag, men de hadde den ikke der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå