Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2012 #1 Skrevet 23. oktober 2012 Hva anbefaler flickorna? Jeg har tidligere likt Jean Paul Gaultier Classic og Body shop White Musk (den gamle originale) - og har egentlig ikke prøvd noe nytt på år og dag. Jeg ønsker meg en skikkelid "sex-parfyme" (hehe), en som får folk til å lure på hva det er som lukter så godt!
Gjest Sekretøsa Skrevet 23. oktober 2012 #2 Skrevet 23. oktober 2012 Izzeymyake (tror det staves sånn). Den er knallgod!
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 23. oktober 2012 #3 Skrevet 23. oktober 2012 (endret) Poeme fra Lancome!! Jeg sverger, det kommer ukjente menn opp til meg på byen og sniffer meg i nakken. De blir helt tussete..hihi.. Endret 23. oktober 2012 av Sommerfuggel i vinterland
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2012 #5 Skrevet 23. oktober 2012 Evidence - yves Den har jeg prøvd og den er overhode ikke noe for meg - men tusen takk for tips HI
Lillestoredeg Skrevet 23. oktober 2012 #6 Skrevet 23. oktober 2012 Lust fra lush. Helt fantastisk parfyme son får folk tilby "snu" seg etter duften , har fått mange konplimanger for den både på jobb og privat. Kommer aldri til å bruke noen annen parfyme igjen..
ana_fi_hob_ Skrevet 23. oktober 2012 #7 Skrevet 23. oktober 2012 Evidence - yves Den har jeg prøvd og den er overhode ikke noe for meg - men tusen takk for tips HI Det var dumt da. Jeg elsker den. Hva med hugo boss ? Den er veldig god synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2012 #8 Skrevet 23. oktober 2012 Lust fra lush. Helt fantastisk parfyme son får folk tilby "snu" seg etter duften , har fått mange konplimanger for den både på jobb og privat. Kommer aldri til å bruke noen annen parfyme igjen.. Da har jeg googlet en masse reviews og så får jeg se om jeg finner den et sted til en ok pris - den tror jeg at jeg må prøve ;9 Takk for tips HI
*Miss Flua* Skrevet 23. oktober 2012 #9 Skrevet 23. oktober 2012 Alien! Den har jeg fått mange kommentarer på! Var samboeren som oppdaget den.. han var på byen og lukta en sykt god parfyme. Han måtte spørre ho som hadde den hva den het. Så kjøpte han den til meg
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2012 #10 Skrevet 23. oktober 2012 Hugo Boss woman, fått mange kommentarer på den. Prøv!
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 23. oktober 2012 #11 Skrevet 23. oktober 2012 Alien! Den har jeg fått mange kommentarer på! Var samboeren som oppdaget den.. han var på byen og lukta en sykt god parfyme. Han måtte spørre ho som hadde den hva den het. Så kjøpte han den til meg Hva lukter den? Er den tung,gammel dame aktig?
*Miss Flua* Skrevet 23. oktober 2012 #12 Skrevet 23. oktober 2012 Alien! Den har jeg fått mange kommentarer på! Var samboeren som oppdaget den.. han var på byen og lukta en sykt god parfyme. Han måtte spørre ho som hadde den hva den het. Så kjøpte han den til meg Hva lukter den? Er den tung,gammel dame aktig? Jeg er dårlig på å forklare parfyme merker jeg den er nok litt tung! Jeg har fått høre at den er litt dame, men ikke gammel sexy dame sa han faktisk haha
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 23. oktober 2012 #14 Skrevet 23. oktober 2012 Jeg har fått mange spørsmål om hva jeg bruker (fra både mannfolk og damer). Jeg har en som heter versace bright crystal fra Versace herlig duft
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 23. oktober 2012 #15 Skrevet 23. oktober 2012 Alien! Den har jeg fått mange kommentarer på! Var samboeren som oppdaget den.. han var på byen og lukta en sykt god parfyme. Han måtte spørre ho som hadde den hva den het. Så kjøpte han den til meg Hva lukter den? Er den tung,gammel dame aktig? Jeg er dårlig på å forklare parfyme merker jeg den er nok litt tung! Jeg har fått høre at den er litt dame, men ikke gammel sexy dame sa han faktisk haha Hehe, bra Jeg skal ta å sniffe litt på parfymeriet. Er så mange som jeg syns lukter nydelig, men får jeg den på meg lukter det skikkelig kattepiss eller som sagt gammel dame hehe;)
Micha.. Skrevet 23. oktober 2012 #16 Skrevet 23. oktober 2012 cristobal fra balenciaga, den er supergod. Litt kraftig, men sexig og mystisk og perfekt som en kveldsparfyme..
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 23. oktober 2012 #18 Skrevet 23. oktober 2012 Bright Crystal fra Versace blir alltid spurt hva jeg bruker. En dæsj til hverdags og maange til fest.. Den er ikke så kraftig, men lukter nydelig, rent og friskt.. Mmm!
:)novemberbarn:) Skrevet 23. oktober 2012 #19 Skrevet 23. oktober 2012 Ralph Lauren, Romance er utrolig god, men får bare den i taxfree. Ellers så er Laura sinnsyk god( den blå). Veldig frisk.
Tigerpote Skrevet 23. oktober 2012 #21 Skrevet 23. oktober 2012 ....bare så synd at det som lukter godt på en stinker på en annen...
Gidder ikke! Skrevet 23. oktober 2012 #22 Skrevet 23. oktober 2012 Ralph Lauren, Romance er utrolig god, men får bare den i taxfree. Ellers så er Laura sinnsyk god( den blå). Veldig frisk. Ååå, jeg elsker Ralph Lauren "Romance". Ah! Holdt på å begynne å grine da ei på et parfymeri sa den var gått ut av produksjon... Må i så fall bare være i Norge det gjelder, hehe. Skal bestille den fra feelunique.com!
LittLykkelig Skrevet 23. oktober 2012 #23 Skrevet 23. oktober 2012 Elsker selv Ralph fra Ralph Lauren (den turkise), men får masse skryt for Coolwater fra Davidoff.. Men de er friske da, vi har neppe samme smak hvis du liker musk..
Rediken Skrevet 23. oktober 2012 #24 Skrevet 23. oktober 2012 Har nettopp funnet en ny duft som jeg elsker; Diorissimo fra Dior. Den lukter liljekonvall.
Cat_Woman Skrevet 23. oktober 2012 #25 Skrevet 23. oktober 2012 Obsession fra Calvin Klein er min favoritt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå