Gå til innhold

Jeg leter etter ny parfyme - ønsker meg en skikkelig "head-turner!"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva anbefaler flickorna? :D

Jeg har tidligere likt Jean Paul Gaultier Classic og Body shop White Musk (den gamle originale) - og har egentlig ikke prøvd noe nytt på år og dag.

Jeg ønsker meg en skikkelid "sex-parfyme" (hehe), en som får folk til å lure på hva det er som lukter så godt!

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Izzeymyake (tror det staves sånn). Den er knallgod!

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet (endret)

Poeme fra Lancome!!

Jeg sverger, det kommer ukjente menn opp til meg på byen og sniffer meg i nakken. De blir helt tussete..hihi.. :)

Endret av Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Evidence - yves

Den har jeg prøvd og den er overhode ikke noe for meg - men tusen takk for tips ;)

HI

Skrevet

Lust fra lush. Helt fantastisk parfyme son får folk tilby "snu" seg etter duften , har fått mange konplimanger for den både på jobb og privat. Kommer aldri til å bruke noen annen parfyme igjen..

Skrevet

Evidence - yves

Den har jeg prøvd og den er overhode ikke noe for meg - men tusen takk for tips ;)

HI

Det var dumt da. Jeg elsker den. Hva med hugo boss ? Den er veldig god synes jeg.
Skrevet

Lust fra lush. Helt fantastisk parfyme son får folk tilby "snu" seg etter duften , har fått mange konplimanger for den både på jobb og privat. Kommer aldri til å bruke noen annen parfyme igjen..

Da har jeg googlet en masse reviews og så får jeg se om jeg finner den et sted til en ok pris - den tror jeg at jeg må prøve ;9 Takk for tips :)

HI

Skrevet

Alien!

Den har jeg fått mange kommentarer på! Var samboeren som oppdaget den..;) han var på byen og lukta en sykt god parfyme. Han måtte spørre ho som hadde den hva den het. Så kjøpte han den til meg :D

Skrevet

Hugo Boss woman, fått mange kommentarer på den. Prøv!

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Alien!

Den har jeg fått mange kommentarer på! Var samboeren som oppdaget den.. ;) han var på byen og lukta en sykt god parfyme. Han måtte spørre ho som hadde den hva den het. Så kjøpte han den til meg :D

Hva lukter den? Er den tung,gammel dame aktig?

Skrevet

Alien!

Den har jeg fått mange kommentarer på! Var samboeren som oppdaget den.. ;) han var på byen og lukta en sykt god parfyme. Han måtte spørre ho som hadde den hva den het. Så kjøpte han den til meg :D

Jeg er dårlig på å forklare parfyme merker jeg ;) den er nok litt tung! Jeg har fått høre at den er litt dame, men ikke gammel ;) sexy dame sa han faktisk haha :D

Skrevet

ED HARDY mye gode lukter :)

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Jeg har fått mange spørsmål om hva jeg bruker (fra både mannfolk og damer). Jeg har en som heter versace bright crystal fra Versace :) herlig duft

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Alien!

Jeg er dårlig på å forklare parfyme merker jeg ;) den er nok litt tung! Jeg har fått høre at den er litt dame, men ikke gammel ;) sexy dame sa han faktisk haha :D

Hehe, bra ;) Jeg skal ta å sniffe litt på parfymeriet. Er så mange som jeg syns lukter nydelig, men får jeg den på meg lukter det skikkelig kattepiss eller som sagt gammel dame hehe;)

Skrevet

cristobal fra balenciaga, den er supergod. Litt kraftig, men sexig og mystisk og perfekt som en kveldsparfyme..

Skrevet

Bright Crystal fra Versace :) blir alltid spurt hva jeg bruker. En dæsj til hverdags og maange til fest.. Den er ikke så kraftig, men lukter nydelig, rent og friskt.. Mmm!

Skrevet

Ralph Lauren, Romance er utrolig god, men får bare den i taxfree. Ellers så er Laura sinnsyk god( den blå). Veldig frisk.

Skrevet

....bare så synd at det som lukter godt på en stinker på en annen...

Skrevet

Ralph Lauren, Romance er utrolig god, men får bare den i taxfree. Ellers så er Laura sinnsyk god( den blå). Veldig frisk.

Ååå, jeg elsker Ralph Lauren "Romance". Ah! Holdt på å begynne å grine da ei på et parfymeri sa den var gått ut av produksjon...

Må i så fall bare være i Norge det gjelder, hehe. Skal bestille den fra feelunique.com!

Skrevet

Elsker selv Ralph fra Ralph Lauren (den turkise), men får masse skryt for Coolwater fra Davidoff.. :) Men de er friske da, vi har neppe samme smak hvis du liker musk..

Skrevet

Har nettopp funnet en ny duft som jeg elsker; Diorissimo fra Dior.

Den lukter liljekonvall.

Skrevet

Obsession fra Calvin Klein er min favoritt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...