Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2012 #1 Skrevet 23. oktober 2012 Har vært sykepleier i ti år, men har aldri vært på intervju. Har fått alle jobber bare verd stikke innom steder og snakke med avdelingsleder. Skal på to intervjuer i neste uke, er dritnervøs. Hva kan jeg forvente å bli spurt om?
Gjest SHOC Skrevet 23. oktober 2012 #3 Skrevet 23. oktober 2012 Hva er dine sterke sider? Er du flink til å samarbeide? Er du pliktoppfølgende. Hvordan ville du regert i en slik situasjon? Hvorfor vil du jobbe her?
GeeGee Skrevet 23. oktober 2012 #4 Skrevet 23. oktober 2012 Sånn har jeg gjort det når jeg har hatt sykepleiere på intervju: -først har jeg fortalt litt om arbeidsplassen, arbeidsoppgaver, kolleger, faglige forventninger, osv. Deretter spør jeg den som er på intervju: -fortell litt om deg selv, utdanning, praksis, familie/sosialt, hvorfor søkt denne jobben, beskriv deg selv som type -hva er du god på -hva er du dårlig på - hvor er du om 5 år - hvordan samarbeider du med andre (liker å jobbe alene eller sammen med andre, kan du delegere) - hvordan takler du stress og uventede/ akutte situasjoner - hvorfor skal jeg velge deg fremfor andre ... det var det jeg kom på nå, en stund siden sist :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå