Gå til innhold

flyttet termin etter tidlig UL

Anbefalte innlegg

Har vært på tidlig UL i dag, deilig å se det lille hjertet slå!

Etter mens termin er jeg 8+2 i dag. Har stort sett hatt regelmessig syklus.

Når jordmor på Gyn målte i dag mente hun at jeg var nok ikke mer enn 7+2. Syns jo det er litt kjedelig å bli satt tilbake 1 uke, å syns hun var litt rask til å måle. Flere som har blitt satt tilbake, å stemte dette?

Hun sa forresten at vi skulle måle igjen på ordinær ul uke 18, så fikk vi se da om hun flyttet tilbake.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143983221-flyttet-termin-etter-tidlig-ul/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er målene under ordinær ul som bestemmer termin,, så jeg hadde tatt den nye terminen med en klype salt.. Forrige svangerskap hos meg så hadde vi mange tidlig ul.. Og målene stemte etter hvor langt jeg var hver gang, men allikevel så ble terminen flyttet ved ordinær ul.. Så alt kan skje, :)

Gjest Mammantil2prinser

Har vært på tidlig UL i dag, deilig å se det lille hjertet slå!

Etter mens termin er jeg 8+2 i dag. Har stort sett hatt regelmessig syklus.

Når jordmor på Gyn målte i dag mente hun at jeg var nok ikke mer enn 7+2. Syns jo det er litt kjedelig å bli satt tilbake 1 uke, å syns hun var litt rask til å måle. Flere som har blitt satt tilbake, å stemte dette?

Hun sa forresten at vi skulle måle igjen på ordinær ul uke 18, så fikk vi se da om hun flyttet tilbake.

Heihei :) hadde tatt dette med en klype salt jeg ;)

Var på tidlig ul i uke 7+ noe tror jeg det var (hadde termin 1.des etter egen beregning) ble satt tilbake til 9.des.

Var på ul igjen i uke 13 pga blødning. Ble da satt frem igjen til 1/2des.

På ordiær ble jeg satt fram til 27/28 nov. Så er ikke alltid det stemmer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...