Gå til innhold

Hvor tidlig er det mulig å få graviditetssymptomer?

Anbefalte innlegg

Altså, vi prøver egentlig ikke, men det ble sånn at vi hadde ubeskyttet sex ca seks dager før EL... Og i dag så føler jeg meg litt rar, litt øm i puppene, og paprikaen smakte gammel spiker :/ Skal ikke ha mensen før til søndag...

Fortsetter under...

aner ikke.. mn har det på samme vis selv.. hadde sex 1 dag før el å følte meg uvel 2 dager etter el.. ringte eksperthjelp 4 dager etter el å de mente at det var stor sjangs for at jeg er gravid å det er mulig å føle d tvert "det" skjer.. skal ha mens i frredan så venter med test til da.. hadde vondt nederst i magen og kvalme.. litt svimmel å da.mn de har forsvunnet alt no..er bare luftig i magen så har mistet troen litt ja:( mn lykke til:)

Her ventes også mens til Søndag, og jeg har vært svimmel og kvalm i 8 dager. Samt daglig murring og en "rar" følelse nederst i magen.

OM jeg mot all formodning har blitt gravid så må disse symptomene faktisk ha starter bare ettpar dager etter EL.

Vi hadde sex både de to dagene før el, på el dagen,og to dager etter.

Kjenner jeg ikke tørr å "håpe" på noe som helst, men begynner jo seriøst å lure på hva denne enorme svimmelheten osv kommer av.

Om ikke TR melder sin ankomst innen midten/slutten av neste uke, så blir det nok en test eller to, og OM TR melder seg,så blir det vel en legetime for å finne ut av hvorfor formen er helt på ville veier.

Jeg selv fikk symptomer bare noen dager etter el. Er nå 10 dpo, fikk svak positiv billigtest i går, og svak positiv billigtest og CB plus i dag :) så disse symptomene jeg har hatt var ihvertfall ikke noe innbilling :)) svimmelhet, kvalme, vondt i korsrygg, stikking/murring i magen...

blir litt glad her kjenner jeg, Helene. Høres akkurat ut som meg. hehe...

Trodde en liten stund at jeg var helt "gal" som rellaterte disse symptomene til en mulig graviditet så fort!

Ventet du til nå ( 10 dager DPO) med å teste?

Tanken på å vente ytteligere 10 dager etter TR skulle kommet er rimlig uutholdelig. hehe.

Annonse

jippiiiiiii. testet svakt positivt idag.13 dpo<3 da blir det nummer to hær i huset.. har ei lita ei på 9mnd fra før sjø..er så glad jeg aner ikke hva som skjer egentli..mn da vet jeg at det er mulig å merke syptomer utrolig tidlig asså..håper bare alt går bra nå da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...