Gå til innhold

Mine gutter ønsker seg ei lille søster,får det det?

Anbefalte innlegg

Har 3gutter og de to eldste på 5og 4 år ønsker seg gjerne ei lille søster,vi har for lenge siden bestemt oss for 4barn,men vi har enda ikke starta prøvingen.minstemann er kun 18mnd og jeg vil vente til de to gammleste går på skolen.men de maser om ei lille søster,selv tror jeg på en gutt til siden jeg alt har 3gutter så er det ikke så uvanlig og få 4....men hadde nok blitt glad for ei jente oxo...men tror selv på gutt da.

Hva får dere opp?er født 28.04.1982

Fortsetter under...

Jeg kan ikke spå, men min gynekolog sa til meg at dersom du har to av samme kjønn etter hverandre, vil sannsynligheten for å få samme kjønn med samme mann være over 70%! :) Så jeg tror jeg ville forberedt de på en ny lillebror :D

Har 3gutter og de to eldste på 5og 4 år ønsker seg gjerne ei lille søster,vi har for lenge siden bestemt oss for 4barn,men vi har enda ikke starta prøvingen.minstemann er kun 18mnd og jeg vil vente til de to gammleste går på skolen.men de maser om ei lille søster,selv tror jeg på en gutt til siden jeg alt har 3gutter så er det ikke så uvanlig og få 4....men hadde nok blitt glad for ei jente oxo...men tror selv på gutt da.

Hva får dere opp?er født 28.04.1982

blir litt usikker på om dere vil ha flere barn når dere er inne for tiden... men hvis det er sånn at dere skal ha et til, så blir det en gutt... masse gutteenergi på deg...

• 4 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...