Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vår gutt, Theo, er 16 mndr i januar og behøver Dagmamma ca 35 timer i uken. Dagmamma kan velge om hun vil passe ham hjemme hos seg selv eller hjemme hos oss.

Theo er en glad gutt som venter på plass i Bukkene Bruse barnehage ca. mai 2013.

Lønn etter avtale.

Fortsetter under...

Vår gutt, Theo, er 16 mndr i januar og behøver Dagmamma ca 35 timer i uken. Dagmamma kan velge om hun vil passe ham hjemme hos seg selv eller hjemme hos oss.

Theo er en glad gutt som venter på plass i Bukkene Bruse barnehage ca. mai 2013.

Lønn etter avtale.

Hei! Har plass fra fra 1 januar. Jeg er en voksen, erfaren dagmamma. Har erfaring fra barnehage og familiebarnehage. Bor ved Sandvikstorget.

Ta gjerne kontakt på telefon 96017534.

Lønn etter avtale.

Hei jeg ønsker å passe lille Theo, gode referanser å legge frem. kan du sende tlf nr. eller epost vi kan kan prates på. takk

Så flott å høre! Ta gjerne kontakt med meg på [email protected] eller 97535788. Mvh Helene

Lønn etter avtale.

Min svigermor er sjef i steinerbarnehagen. Fantastisk barnehage, annsatte og miljø. Min sønn begynner i Bukkene Bruse fra August 2013 selv. :)

Om du ikke har funnet dagmamma så er det kanskje mulig at jeg kan være. Har forresten selv jobbet i Bukkene Bruse en liten periode som vikar.

Lønn etter avtale.

Min svigermor er sjef i steinerbarnehagen. Fantastisk barnehage, annsatte og miljø. Min sønn begynner i Bukkene Bruse fra August 2013 selv. :)

Om du ikke har funnet dagmamma så er det kanskje mulig at jeg kan være. Har forresten selv jobbet i Bukkene Bruse en liten periode som vikar.

Er det sant! Så flott!! Theo sin storebror har også gått i Bukkene Bruse før han begynte på skolen. Vi vil veldig gjerne vurdere deg som dagmamma hvis vi får lov. Og hvis du har kapasitet og vil være dagmamma for Theo. Hva heter du og har du et telefonnummer? Mvh Gloria

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...