Gå til innhold

Har herved blitt gal...

Anbefalte innlegg

Ja da kan jeg bare fortelle at jeg har blitt gal. Ventinga er gått i hode på meg og psyken er i bånn. 5 dager på overtid og jeg vil virkelig ikke mer. Orker ikke, klarer ikke.

Er sengeliggende Pga plager og bekkenet så det er ikke så mye å fordrive tiden med. I tilleg til dette er tven falt ut og jeg de filmene vi har har jeg sett 1000 ganger. På dataen har jeg saumfart Internett ørten ganger og er dritt lei. Aldri noe nytt. Så jeg sitter bokstavlig talt å stirrer i veggen eller på klokka store deler av døgnet da jeg oppå det hele ikke sover lenger. Er jeg heldig får jeg Max 3 timer søvn annenhver dag. Noe som ikke gjør ting bedre...

Føles som en grusom evighet til overtidskontrollen min på torsdag.. Og det er ikke sikkert de setter meg i gang da og at jeg må vente lenger.

Vurderer sterkt å ringe inn nå å hylgrine og tvinge de til å gjøre noe. Jeg er virkelig deprimert og har mistet gleden med at jeg skal få en baby. Vil bare føde og få det overstått.

Er så desperat at jeg har prøvd å strippe meg selv, men finner f en meg ikke tappen. Åhhhhhhh!!!!!

Møkk lei alle som spør og graver om jeg ikke har født enda, når jeg har planer om å føde og at baby kommer når baby kommer. Samt de som insisterer på at baby kommer den og den datoen, selv om de har gitt meg tre andre datoer som alle er passert for flere dager. De VIRKELIG insisterer også!! "må du høre etter, baby kommer den datoen sier jeg!"

Ehhhh nei, og det sa du de tre andre gangene også... Så hold kjeft!!!! Grrrr!

Jeg advarte... Jeg er blitt gal!

Frustrasjonsutblåsing!!!!! *snufs*

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143983087-har-herved-blitt-gal/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner litt hvordan du har d.. LITT :)

Jeg hadde forventet å få i uke 36 siden jeg fikk i uke 35 forige svangerskap å at baby er større en normalt..

Har masse plager å såver heller ikke noe særlig om natten..

Er i uke 37+4 å alle kommenterer magen å om jeg ikke har fått enda siden den er sååååå stor å sån har d vært siden uke 34..

Så nå sier di bare nåh går du enda her å vugger..

Hallo jeg har 19 dager igjenn til termin, men d er d ingen som tror så da blir jeg enda mer utolmodig..

Jeg skjønner ikke hvorfor dem skal vente så lenge med å sette igang.. D hadde mest sannsynlig vært best for både deg å baby å bli ferdig nå me tanke på hvordan du har d..

Jeg skal inn på korntroll 31 for å få vite om vi må sette igang før termindato..

Men foreløpig blir jeg sotn igang på termindato me mindre det skjer av seg selv eller baby er blitt enda mer større en normalen..

Lykke til å håper d starter for deg NÅ :)

Blir sprø her jeg også. Ingenting å finne på snart. Tør ikke gå langt heller tilfelle det skal skje noe. Lei av å prate meg meg selv og vente. Får stadig SMS med spørsmål om det ikke har skjedd noe snart. Neeeeei det har ikke det! Grrrrrr.

Hver morgen kjennes det som det er noe på gang, men det varer bare en time av gangen. Så har man resten av dagen hvor det ikke skjer en skit mer. Legekontroll på torsdag. Ser frem til det, men de gjør sikker ikke noe før november tenker jeg. Ingen tegn til slimpropp engang. Hmpf!! Føler med deg. Er 3 dager over menstermin, og UL termin torsdag. Men har traska her hjemme nå i 3 uker. Blir gal av sånt.

Snakket med jordmor tidligere i dag og ble sendt inn på sykehuset på kontroll da babyen var for rolig om dagene (redd for at jeg påvirket og stresset baby). Fikk fosterregistrering og ultralyd. Alt var bra, men baby var rolig.

Fikk beskjed om at hvis det ikke skjedde noe ville de ha satt meg i gang på mandag neste uke, men siden jeg er så deprimert fikk jeg time til igangsettelse på fredag. Da har jeg noe å se frem til og de håper jeg klarer å slappe av så mye med det at det setter i gang naturlig før det.

Deilig å ha noe håndfast :)

Annonse

Ja håper veldig det skjer noe snart :) er fremdeles tullerusk i hodet, men har fått tilbake gleden av å vente barn med å få den datoen.

Har ny kontroll på torsdag for å følge med på at baby fortsatt har det bra siden hun er så rolig og da kunne det hende de strippet meg litt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...